inbakeren

hallo allemaal,

even een vraagje zijn er meer mensen die hun kindje inbakeren?? ik wil het vanavond even proberen bij Tijmen, hij kan namelijk vooral 's avonds de slaap niet krijgen, hij is dan onrustig. heb nu een inbakerdoek gekocht van Swaddle me, ben erg benieuwd, maar was ook benieuwd naar jullie ervaringen.

liefs, Karin

wij hebben de eerste 2 weken amy ook ingebakerd met een flanelle luier,

ging super nu slaapt ze inmiddels erg rustig.

bij mijn nicht haar docter doen ze het wel nog steeds met groot succes als zij het niet doen gaan ze een beroerde nacht tegemoet.

succes

Ik heb mijn zoon sind een tijdje overdag ingebakerd ('s nachts slaapt hij goed) Ik gebruik hier de Pacco doeken voor. Mijn ervaring is heel goed! Ik heb er een veel rustiger kind van terug gekregen!

Ons eerste mannetje was een onrustige slaper en 'zwaaide' zichzelf wakker, dus die hebben we de eerste periode (3 a 4 maand) ingebakerd. Wij deden dit met een lakentje.

Ons 2de boefje is heel rustig en zwaait niet dus daarbij is het niet nodig.

Liefs grote broer

Tijmen heeft vannacht heerlijk geslapen, of dat nou komt door het inbakeren weet ik nog niet, maar hij was wel een stuk rustiger.
hij sliep bijna 6 uur achter elkaar door, heerlijk toch!!

Wij gebruiken bij onze kids van die slaapzakjes zonder mouwen / armsgaten, dan worden het van die "worstjes", zodat ze geen zwaaiende armpjes hebben. Nu hebben we er twee van "woombie" gekocht en ik vind ze ideaal... (en vind het makkelijker dan inbakeren met laken of luier!)

Terug
Bovenaan