inbakeren ?

hmimes

New member
wie is aan het inbakeren ?
Ik wil dat waarschijnlijk ook gaan doen omdat die van mij overdag hazeslaapjes doet .
 
ik ga nu een puckababy kopen kijken hoe dat gaat !
Inbakeren lijkt me best lastig als je snachts ook moet verschonen wat ik 3x zkr moet doen .

Baker je in met doeken ?
 
Inbakeren doe ik ook al vanaf het begin, mevrouw is veel te druk en slaat zich continu wakker. Ik doe dat met hydrofile luiers. Is niks lastig hoor!
 
Ik doe het ook gewoon met een doek( soort laken idee) maar ook een tijd met een hydrofiel luier gedaan. En 3 x per nacht verschonen??? Dat is veel.

Hier krijgt mijn meisje s avonds bij haar laatste fles een schone luier en dan s ochtends pas weer.

En het inbakeren is heel makkelijk hoor met een doek. Zal het eerst zo proberen als ik jou was voordat je een hoop geld uitgeeft aan een puckababy straks vind je kindje inbakeren helemaal niks.
 
al gekocht zo moe omdat hij van de ochtend tot aan avond laatste fles pas slaapt . Af en toe hazeslaapje ik hoop dat het helpt . Bij elke fles ontlasting omdat hij friso krijgt tegen krampjes oa en dat geeft dit als resultaat .
 
ik baker mijn dochtertje nu ook in sinds 1,5 week. mijn zoontje (hij is nu 4) sliep destijds ook alleen maar heel kort overdag en dan ook alleen maar op mijn arm. Als ik hem neerlegde in zijn bedje of kinderwagen was hij alweer wakker. Ik werd er niet goed van, was erg vermoeid en kwam ook helemaal niet aan mezelf toe. ik maakte me ook veel zorgen of hij wel goed zou groeien etc. omdat hij zo weinig sliep. het is helemaal goed gekomen hoor maar achteraf gezien had ik ons beiden een hoop stress kunnen besparen. om te voorkomen dat ik nu met mijn dochtertje weer dezelfde kant op zou gaan ben ik nu met inbakeren met een Pacco doek begonnen. ook heb ik het boekje Regelmaat en inbakeren aangeschaft. Dat zou iedereen met een baby moeten lezen wat mij betreft; het lijkt wel een gebruiksaanwijzing voor je baby. Sinds ik de adviezen uit dat boekje opvolg en inbaker weet ik niet wat ik meemaak. Ze slaapt tussen de voedingen overdag ongeveer drie uur achtereen en s nachts slaapt ze van 24.00 tot 7.00 uur. ik kom zelf ook helemaal bij! het klinkt misschien onwaarschijnlijk maar het werkt echt. ik vond het met mijn zoontje ook heel moelilijk om hem te laten huilen maar nu lukt dat beter. de eerste paar keer met inbakeren en zelf in slaap laten vallen huilde, krijste ze 20 minuten maar dat werd later beter. nu huilt ze even een paar minuten en valt dan in slaap. ik vond het met mijn zoontje zielig om hem te laten huilen maar nu denk ik dat het zieliger is als ze niet lekker kan slapen. ik hoop natuurlijk dat het inbakeren wat je al doet helpt en als je er niet uitkomt, kijk dan op internet even op die titel van dat boekje of schaf het aan.
 
bedankt voor de reacties !
Ik heb de puckababy aangeschaft en ik kan nog niets zeggen omdat hj er nog aan moet wennen .
Ik vraag me af waarom de ene kind makkelijker slaapt en de ander ingebakert moet worden ?
Maar ja , hopelijk komt het hier ook goed . Want tijd tekort en niks meer aan mezelf doen dat is waar . Ook na 1mnd nog last en pijn aan me hechtingen pff dat werkt ook tegen .
 
Terug
Bovenaan