<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn zoontje is bijna 3 maanden oud en 62 cm en 6300 gram. Hij slaapt in de Puckababy en dat ging onwijs goed.</p><p>Ik ben net overgestapt van de Puckababy piep naar de Puckababy Mini omdat de piep echt te klein is geworden. Maar de mini is een stuk ruimer. Overdag doet hij zijn slaapjes prima in de mini, maar in de nacht is het een probleem. In de piep sliep hij door maar in de mini wordt hij wakker tussen 4.00-5.00 omdat hij teveel bewegingsvrijheid heeft bij zijn armen, hij kan zijn armen teveel bewegen en raakt daar gefrustreerd van omdat hij zijn knuistjes in zijn mond wil doen. <br /><br /></p><p>Ik heb afgelopen nacht een andere inbakerslaapzak geprobeerd voor in de nacht, de Ergopouch cocoon maar hierin ook weer hetzelfde probleem: hij is wakker geworden en raakte overstuur omdat hij teveel bewegingsvrijheid bij zijn armen heeft en komt daarna niet meer zelf in slaap. Armen eruit halen helpt ook niet.</p><p>In de piep slaapt hij dus prima maar die is echt te klein geworden. Iemand een idee welk inbakerslaapzakje ik voor de nacht nog kan proberen die wat strakker zit dan de Puckababy mini en de cocoon? Ik wil hem niet volledig inbakeren met bijv de Pacco want ik moet straks het inbakeren gaan afbouwen als hij gaat rollen en hij is al bijna 3 maanden.</p><p>Iemand een goede tip??</p>