incontinent?????haha en vraagje over de pil.

ik ben 9 dagen geleden bevallen van een zoon en dat gaat super maar nu heb ik een probleem.
ik was voor de bevalling al grieperig en zo en daar heb ik nu nog een beetje naweeen van, ik hoest nog veel, en elke keer als ik hoest heb ik het gevoel dat ik urine laat lopen. nou heb ik tijdens de bevalling 3 x een catheter gehad dus het zel wel een beetje duf zijn nog. maar heeft iemand enig idee of dat weg gaat of niet?????

en ik wou graag weten of er meer dames zijn die geen borstvoeding geven, (ik deed dit eerst wel maar ben net gestopt) die meteen weer zijn begonnen met de pil. en of dat wel mag. volgens mij wel namenlijk.

alle tips zijn welkom
groetjes kim

Hoi Kim,

Die druppeltjes verlies je omdat je bekkenbodemspieren slap zijn van de bevalling. Elke dag trainen hoor! Anders krijg je later nog een verzakking of wat ook.
Ik doe de oefeningen tijdens elke voeding, op die manier vergeet ik het niet en komt het hier 6x per dag automatisch voorbij hihi.

Ik geef volledig flesvoeding vanaf de geboorte maar gebruik de pil niet. Maar volgens mij kan je als je fles geeft gewoon meteen aan de pil hoor.

Groetjes
Wasabimammie!

Hallo,

Je moet eerst gestopt zijn met vloeien en dan mag je op de eerste dag van je menstruatie starten met de pil, alleen wanneer is dat? De ene vrouw wordt al snel weer ongesteld en bij de ander kan dit heel lang duren. Ik hoop maar dat het snel komt zodat ik weer aan de pil kan. Wil toch maximaal genieten van mijn eerste. We maken er grapjes over dat we er voor gaan zorgen dat we volgend jaar oktober weer een kleintje krijgen en dan het jaar daarop............ en ga zo maar door. We houden het maar bij grapjes maken, eerst is even ontzwangeren!!

Groetjes

Meiki

Terug
Bovenaan