Incontinentie onderlaken

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik las laatst op een van deze forums dat iemand een incontinentiehoes
gehaald had als matrasbeschermer voorals de vliezen breken in bed.

Nu lees ik dat ze bij de Lydl een incontinentie onderlaken in de
aanbieding hebben voor € 9,99 zou dit wat zijn??? Heeft iemand hier
ervaring mee?

Groetjes.

Hallo,

Ik heb ze in het echt ook gezien. Ze lijken me echt geweldig. Ik zag alleen dat ze de 1 persoonsmaat hadden. En geen 2 persoonsmaten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het met het oog op het verliezen van vruchtwater een beetje overdreven vind. De kans is klein dat je bevalling begint met het verliezen van vruchtwater en dan is het ook nog maar de vraag of je alles ineens verliest en dan ook nog maar dat het s'nachts begint.....

Ik denk dat je dan net zo goed er gewoon een matje onder kan leggen van je kraampakket. (met het oog op de centen) Ik vond het wel weer interessant voor kinderen die zindelijk proberen te worden en voor bescherming van het matras als je op dat bed ook gaat bevallen.

Groetjes Nova

In je kraampakket zit meestal ook een onderlaken (met plastic kant) die
je onder je hoeslaken kunt leggen. Voor tijdens je bevalling en
daarvoor eventueel voor het breken van je vliezen. Mijn ervaring is dat
zo'n matje verschrikkelijk zweet. (Logisch natuurlijk met een plastic
zijde kan je vocht geen kant op). Na mijn bevalling was ik oh zo blij
dat ie weer uit mijn bed kon. Persoonlijk zou ik dan ook niet zo'n
zeiltje kopen voor het breken van mijn vliezen.

Mijn zoontje heeft er wel een in zijn bed liggen voor ongelukjes 's nachts.

Judith

Hallo dames,

Bij mijn vorige bevalling dacht ik dat ik naar het toilet moest....(het was half 2 in de nacht)....en aan toen ik aan het voeteneind van het bed was....dacht ik dat ik in mijn onderbroek stond te plassen...maar het was vruchtwater,mijn vliezen waren dus gebroken!!!!!!!!!! wat een plas zeg.....gelukkig had ik laminaat in de slaapkamer dus was het op te dweilen,maar dit had dus ook in mijn bed kunnen gebeuren......en ik had alleen een badlaken in mijn bed liggen omdat ik een zeiltje zo erg vond zweten.....dus had het bed er echt onder gezeten......mij lijkt het geweldig zo'n laken......

Ik ga het zeker kopen.

Groetjes Gea( 24 wkn en 1 dg)

Ik heb zo'n hoes gekocht voor m'n vorige bevalling, daarna gebruikte ik het voor m'n dochtertje d'r bed..... nooit een miskoop dus.

Mijn bevalling begon ook met het breken van mijn vliezen. Gelukkig was ik in de badkamer op dat moment dus geen probleem. Maar ik had er niet aan moeten denken dat het in bed was gebeurt. Het zeiltje uit het kraampakket was echt niet voldoende geweest! Ik ga ook kijken of ik aan zo'n hoes kan komen!

Groetjes, Jonna

Hoi,

Ook mijn bevalling begon met het breken van mijn vliezen. Ik lag wel in bed, overdag trouwens. Ik had het plasic zeil van het kraampakket op bed liggen daarover een molton en dan een hoeslaken. Dat was genoeg. Het matras is niet nat geworden, maar wat een golven water!!!!
Ik zou er zeker iets onder leggen.

Groetjes

Terug
Bovenaan