Indalen bij 28 weken??

A

Anoniem

Guest
Gisteren had ik zo'n bijkpuin als ik uit de bank of het bed moest komen. En zelfs als ik mijn been maar een klein stukje optilde. TIllen van mijn kleine peuter moest ik dus ook maar even aan mijn man overlaten.
HEt deed aan de onderkant en bovenkant van mijn baarmoeder zeer.Soort van stekende pijn. Sinds vandaag heb ik echt het gevoel dat ik meer ruimte in mijn buik heb, en ik heb geen pijn meer. Zou het zo zijn dat onze uk al is ingedaald? En kan dat dan al kwaad???

groetjes,
nr2

Hé NR2!!

Ja, dat kan heel goed dat het de indaling was. Bij m'n vorige zwangerschap was m'n dochter ook bij 30 weken al ingedaald, zij werd wel vroeg geboren, maar het zegt niks hoor. M'n vriendin had het ook en die liep bijna 2 weken over tijd.

Groetjes,
Angel

Mijn dochter was bij mijn vorige zwangerschap ook al volledig ingedaald met 32 weken.
Helaas heb ik toen wel nog tot 41 weken gelopen .

groetjes Sanneke ( 31 weken & 3 dagen )

Hoi hoi!
Ik ben nu 35 wkn, en had ook diezelfde stekende pijn, met 32 wkn.Schrok me dood, het overviel me enorm...Vond het erg vroeg.Verloskundige zei me dat het indalingsweeen zijn.M'n meissie ligt al maanden ondersteboven, maar nu dus kennelijk, hopelijk, voor 'vast'.Ik vraag me af of dit betekent of ze eerder komt (hope so!) maar weet bijna zeker dat dit geen garantie is...
Groetjes en succes verders!
Missmama.

Terug
Bovenaan