Indalen kindje????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal...

Ik heb een vraagje voor alle mama's bij wie hun kindje al aan het indalen is???
Ik zelf ben nu 34 weken zwanger, en mijn kindje is al rond 32/ 33 begonnen met indalen.
Nu heb ik begrepen dat dit gemiddeld rond de 35ste week gebeurd.
Hoe denken jullie hierover?
Mijn eigen gevoel heeft vanaf begin af aan al gezegd dat wij ongeveer 3 weken verder zijn, qua gewicht loopt ons kindje ook ongeveer 3 weken voor ben ik achter gekomen.
En nu dit.

Wie heeft hier meer info over voor mij????

xxxDenise

Hoi Denise,

Mijn kindje was rond die tijd ook aan het indalen en loopt ook 2 weken voor op de groei,maar ze zeiden tegen mij dat het daardoor eerder zal komen,ik dus alles al klaarstaan met 35 weken en nu ben ik vandaag 38 weken zwanger en nog geen baby.Het zegt dus weinig en de natuur doet toch zijn werk dus je weet het nooit.
Maar indalingsweeen voelen als steken(althans bij mij)en daar kun je dus nog wel last van blijven houden is mij verteld.Het lijkt veel op een valse start zeg maar.

Succes met je (einde) van de zwangerschap.

lfs nice (38 wkn zwanger,augustus forum)

mijn eerste was met 32 weken al helemaal ingedaald, is met bijna 42 weken pas geboren

ik ben met 28 weken met spoed na huisarts en daarna na vk geweest met verschrikkelijke benauwdheid, pijn in mn rug en buik.. dit zakte ook wel weer weg dus had al een vaag vermoeden.... mijn vk die ik op dat moment had sprak over heftige oefen (rug) weeen of indalingsweeen.. dit bleek dus later met de echo allebei het geval   te zijn.....   ( wel een extra echo)   ze lag al een tijd op dezelfde manier... voetjes rechts, handjes linksonderin, ruggetje links billetjes boven mn navel en koppie na beneden terwijl ze toch een paar keer flink draaide... ook tijdens de echo was dat te zien...

toen ik 30 weken was heb ik weer zon pijn gehad die ik letterlijk wegpufde onder de douche dit was snachts en overdag had ik mn controle en wat bleek nog verder ingedaald... en daarna nergens geen last meer van gehad met 32 weken weer een controle gehad en kag ze nog zo

nu vandaag heb ik weer controle gehad en alles was supergoed zegt ze !!!!!! en mijn kleine meid lag nog zo ma vond dat mn buik kleiner was en dat zei ik ze zegt klopt t ligt nu goed ingedaald maar dat zegt NIKS over wanneer t geboren gaat worden je kan nog wel overtijd gaan lopen....

zo zien jullie maar weer iedere vk is anders

liefs miranda
34wk,3 dag

Ok, nou wil ik je niet deprimeren, maar bij mijn eerste (die dus 2 weken in groei voor lag) liep het bizar.

Hij was met 36 weken weer keurig ingedaald om daar met 29 weken weer net even uit te wippen.......

en hij is uiteindelijk 12 dagen overtijd geboren, tja dat werd wel een keizersnede want intussen paste hij er bij mij niet meer doorheen,.......

Ben benieuwd wat het deze keer wordt, ben nu 20 weken en deze baby ligt ook alweer 1 week voor in de groei.

gr mama van MD

Hoi hoi,

Ik dacht ook dat het indalen meestal rond de 36ste week gebeurde maar die knul van mij was ook al eerder aan het indalen . Hij ligt nu ook al enige weken helemaal ingedaald en ook vast dus hij kan nu volgens de Vk alleen nog maar om zijn as draaien. Nou gelukkig maar wil wel graag thuis bevallen.

Wens je nog een fijne zwangerschap toe.

Liefs Fruit Girl

Terug
Bovenaan