indalen, nu al????

Hoi meiden,

Ik zit even met het volgende.
Vorige week zaterdag heb ik helaas in het ziekenhuis gezeten, had veel pijn en het voelde erg vreemd. maar gelukkig kwam het omdat ons ventje had besloten met veel bombarie te draaien en doordat ik veel last heb van bekkeninstabiliteit is mijn baarmoeder sneller geirriteerd volgens de vk en dat verklaarde de pijn en harde buiken.
Maar in ieder geval heb ik sinds dat  moment minder last van mijn bekken wat fijn is natuurlijk.
Nu heb vandaag steeds het gevoel dat hij aan het indalen is. Ik voel hem steeds lager. Mijn stuitje zit ook al klem voor mijn gevoel.
Nou had ik dat bij de eerste pas met 36 weken dat hij indaalde en dat ging met indalings weeën gepaard.
Jullie snappen mijn verwarring.
ik weet ook wel dat elke zwangerschap anders is en dat het nu allemaal al een keer is opgerekt en daardoor misschien eerder begint, maar doet heel erg pijn en heb geen weeën.
Iemand een idee?of ervaring hiermee?

Evelien m v Dylan en 29+4 zwanger

Hoi Evelien,

Ik heb er nog geen ervaring mee omdat dit mijn  eerste zwangerschap is. Maar ik zou zeggen, bel de verloskundige want het lijkt mij een beetje vroeg om nu al ingedaald te zijn. Misschien kan zij je gerust stellen....
Succes!

groetjes Yvonne

sorry ik heb ook geen ervaring met indalen want de eerste besloot dat pas bij de bevalling te doen.
Dus weet ook niet of het te vroeg is zou voor je eigen gemoedsrust toch even de verloskundige bellen om het te vragen.
mira mv marek en 29 weken zwv ??

Hoi Evelien,

het kan best al dat de kleine aan het indalen is, maar dat wil niet zeggen dat hij daar ook vast ligt. Je vk kan daar meer over vertellen en even voelen natuurlijk. Voor zover ik weet kan het geen kwaad.

Liefs,

Hoi Evelien,

Ik kan hier niet over mee praten ik heb wel veel harde buiken, maar het gevoel van indalen kan ik niet, ook al is dit mijn tweede zwangerschap.

Maar inmiddels is het al 2 dagen geleden dat je dit bericht hebt geplaatst en ik vraag me af hoe het nu met je is...... en of je al wat meer weet?

Groetjes Mirella

Hoi,

Daar ben ik weer even.
Hij ligt nog steeds goed, dus met zijn hoofdje naar beneden. De pijn die ik die zaterdag heb gehad heb ik gelukkig niet meer gehad, maar kan soms hele scherpe pijn hebben en moet dan bijv zelfs stoppen met lopen. Hij zit dan echt helemaal onderin voor mijn gevoel.
Ook heb ik meer harde buiken, maar het is draagbaar.
Moet volgende week naar de vk en zal het wel even navragen.

Evelien

Hoi,

Zou nog even melden hoe het bij de vk was.
De kleine is wel al wat gezakt, maar nog niet helemaal ingedaald.
Door de bekkeninstabiliteit is mijn baarmoeder ook gevoeliger en dat veroorzaakt ook meer harde buiken, die dus ook pijnlijk zijn.
Van de week een nacht lang veel harde buiken, die zo pijnlijk waren dat ik er steeds wakker van werd. Mijn buik zit nu wel wat lager en voel dat de baby minder ruimte heeft, dus waarschijnlijk nu wel ingedaald. Mijn schaambeen doet flink zeer en kan me niet voorstellen dat hij nog lager kan gaan zitten :(.
Vandaag al de hele dag harde buiken, terwijl ik de hele dag op de bank heb gehangen. Had de afgelopen 2 weken van alles opgenomen en heb alles zitten te bekijken. Super relax dus. Sommige zijn zo pijnlijk als een wee, maarja soms maar 1 in een uur en soms wel 6 in een uur en dan weer niet pijnlijk, dus het rommelt wel, maar het zet niet door. Hoeft ook nog niet, ben vandaag 32 wk en hij  moet dus nog even blijven zitten.
We wachten het af.

Evelien

Terug
Bovenaan