indalen, o nee toch stiekem niet

Vandaag bij de vk geweest, een paar wk geleden was de kleine man al aan het indalen. Maar 2 wk geleden ineens stiekem toch niet, en vandaag ook weer niet. Nu zei ze dat de procedure is om mij dan door te sturen naar de gynecoloog omdat er misschien wel wat voor ligt waardoor hij stiekem dus ineens niet kan indalen( terwijl hij eerst bezig was)

Maar omdat ze mij vrijdag nog had gezien met de echo maakte ze zich geen zorgen. Nu nog ff een weekje afwachten wat de kleine gaat doen. Ik moest me vooral geen zorgen maken en nee ik doe het ook eerlijk gezegd ook niet. Wel nieuwsgierig of andere dit evt ook hebben meegemaakt? En of hij volgende week wel richting indalen gaat, ben dan ruim 37 wk.

Ze zei er wel bij dat hij ook pas kan indalen op het moment dat de weeen beginnen of mijn vliezen breken. Maar ja het vreemde is dus dat hij eerst wel aan het indalen was en nu dus niet.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

Gr tamjo

neej geen last van, mijn mannetje ligt met hoofdje beneden compleet ingedaald en vast.... tenminste dat zegt de vk.. hihi zou raar kijken als ie ineens weer anders ligt..

hoop dat je kleintje gauw indaalt!

xxx

Moet volgende week weer naar de vk, maar gezien de steken die ik heb gehad en de nachten buikpijn en voorween denk ik wel dat de kleine is ingedaald,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan