indalen van ukkie

Ben vanmorgen bij de VK geweest en gelukkig alles was weer goed, en hartje klopte weer lekker :)
Maar ukkie was nog niet ingedaald.

Wat is normaal want ik lees wel eens dat de kleine of helemaal niet indaald en het dus een keizersnede word of dat het pas op het laatste moment indaald.
Welke week gebeurd dit over het algemeen het meest?

volgens mij verschilt het echt per persoon ;) onze oudste was ingedaald rond 36 week ..en deze al met 33 week..dus zal vast niet heel lang meer duren maar wanneer het precies hoort te gebeuren geeen idee....

bij onze eerste was ze pas met 37wkn ingedaald, wil niks zeggen dat jouw ukkie nog niet is ingedaald. bij een tweede kan het allemaal wat sneller zijn, want dan is het allemaal al wat meer opgerekt. maandag heb ik weer controle, en ik heb wel het idee dat ze al een beetje is ingedaald. dus gelijk eens vragen.

ik heb ook geen idee... Tis me eerste wat k gehoord heb is dat de meeste ronde de 36 wk zijn ingedaald en dat als het de 2e is ze soms niet indalen of pas tijdens de bevalling.... K weet het ook niet, zolang de vk het verantwoord vind vind ik het ook prima, die van mij mag alleen eerst nog draaien, aangezien ie in stuit ligt.
Het zal vast binnenkort gebeuren!

Liefs

Het verschilt per persoon en per zwangerschap, normaal is volgens mij rond de 35 a 36 weken omdat er dan simpelweg ook geen andere plaats meer is voor de kleine. Bij mijn vriendin daalde het echter pas tijdens de bevalling in (en kon ze dus gewoon bevallen) en bij een andere vriendin daalde het met 31 weken al in. Zij was hier niet zo blij mee, want nu heeft ze last van haar heupen. Ik krijg met 35 weken een liggingsecho en hoop dan te horen dat het is ingedaald. De vorige keer begon de bevalling met het breken van de vliezen, dus dan is het erg prettig als de kleine is ingedaald. Op je rug moeten liggen en wachten op hulp lijkt me echt niet prettig...

Terug
Bovenaan