Indalen: wanneer en hoe voel je dat?

Hi ladies,

Hier zitten al wel een paar ervaringsdeskindigen, ben even benieuwd wanneer het indalen meestal begint en hoe je dat kan herkennen.
Wie kan me dat vertellen?

Greets, Janneke

Mij is verteld dat het met week 36 nog kan draaien. Ik ben nu 37 weken zwanger en het is volledig ingedaald. Ik voel dit doordat er soms iets langs mijn schaambeen schuurt, geen prettig gevoel en was eerder onbekend. Ook merk ik dat er weer druk staat op mijn blaas. Las ergens dat het ook kan schelen of het de 1e of 2e zwangerschap is, maar daar weet ik verder niks van!

Ik had van 't weekend scherpe steken in mijn schaambeen en vagina zeg maar ofwel gewoon van onderen ;) net of er met een mes in gestoken werd was geen prettig gevoel volgens de verloskundige was dat indalingspijn. De kleine was idd al een stukje ingedaald niet helemaal maar zat wel met zijn koppie in mijn bekkendeel zeg maar.
Wist ook niet wat ik kon verwachten maar zo voelde het bij mij.

Groetjes Macka

Ik ben nu 37 weken en afgelopen week bij de vk bleek dat deze spruit helemaal ingedaald is. Bij mijn 1e zwangerschap wilde de beebie niet indalen, deze dus wel. Ik moet zeggen dat ik ook afentoe scherpe pijn in mijn schaamstreek heb gehad, zo erg dat ik moest stoppen met lopen en even door moest ademen. Ook ongesteldheidskrampen heb ik de laatste paar weken gehad. Misschien heeft dat er ook mee te maken gehad.

Als je even zoekt heb ik er vorige week een topic over geopend..

Het voelt alsof je met je  kruis op de stang van je fiets bent gevallen... een beurs, krampachtig, gekneust  en pijnlijk gevoel.. Dit ebt soms even weg en komt dan weer terug.

Esmé mv Kay en ???

Terug
Bovenaan