Hoi, ik heb sinds een paar dagen precies dezelfde klachten en ben 34+2, ook pijn rechts bovenin m’n buik.
Toevallig kreeg ik vanochtend een uitgebreide (groei)echo in het ziekenhuis, onze baby lag wel met hoofdje beneden en was wel druk in de weer tegen mijn bekken maar ze is nog niet met indalen bezig kreeg ik te horen.
Ik moet ook akelig veel plassen en heb vanonder naast die ‘messteken’ een drukkend gevoel.. De misselijkheid gaat bij mij gepaard met een dizzy gevoel en een raar gevoel bij schouders, bovenarmen, borstkas (ze benoemde zelf het gevoel van hyperventileren). Nu heb ik dat laatste nooit gehad maar volgens de vk was het allemaal normaal. Mijn bloeddruk was trouwens ook goed.
Het is nu allemaal veel zwaarder geworden merk ik, lopen, staan, poepen, zitten
Ik heb ook vaker aanvallen van verdrietigheid, chagrijnigheid en ben veel emotioneler (lees labiel-aanvallen). Achteraf kunnen we erom lachen maar ik vind het echt niet leuk als ik nog zolang moet..
Misschien moet je even de vk bellen en kun je ook een echo krijgen als je het niet vertrouwt. Ik heb zelf ook steeds het gevoel dat de bevalling gaat beginnen, ben al eens eerder veelstevroeg bevallen.