indalen

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben 39 weken zwanger en hij wil nog steeds niet indalen. Nou maakte ik me eerst niet zoveel zorgen, maar nou zijn we gister bij de gyn geweest. Ze vertelde ons dat we een verhoogde kans hebben op een kunstverlossing, terwijl mijn vk vertelde dat ik daar niet zoveel waarde aan moest hechten als ze dat zei. En ze gaf het dringende advies om in het ziekenhuis te bevallen.
Eigenlijk wil ik dolgraag thuis bevallen, omdat er nog altijd de kans bestaat dat hij gewoon indaalt tijdens de bevalling.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes een toch klein beetje onzekere bijna-mama..

hoi,

wat spannend!! volgend mijn VK kan het indalen ook pas bij de bavalling gebeuren en hoef je je idd nog geen zorgen te maken. ik ken er zat waarbij het pas tijdens de weeen ingedaald is hoor! Het ligt er geloof ik aan hoever je kindje omlaag ligt. mijn kindje ligt nl wel al goed laag in het bekken maar niet klemvast. ik vroeg of idd dat erg was dat het nog niet klemvast lag, maar nee dus, als het al wel maar in het bekken lag zei ze.

vaak krijg je ook nog oefenweeen (zoals ik vanacht pfff) en dan kan het ook zijn dat de kleine kan gaan zakken!

kortom ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken, pas als je lekker goed aan de gang bent en de Vk geeft aan dat het kindje nog steeds niet zakt dan pas hoef je naar het ziekehuis toe hoor! ( volgens mijn VK dan) dus mischien hebben jullie gewoon een eigenwijsje die pas zakt als je de echte weeen krijgt??

veel succes hoor!!

liefs sweety (ruim 28w zw)

Terug
Bovenaan