Indalen

Hallo dames,

Ik kom net van de vk en hebben geconstateerd dat de beebs al aardig aan het indalen is. De vorige keer was dit al te zien (met 30 weken) maar nu ligt ie nog een stuk dieper.
Weten jullie of het moment van indalen iets kan zeggen over de tijd van bevallen? Ben erg benieuwd, en van mij mag het allemaal wel wat eerder dan de verwachte 40 wkn!!
Hoe ver zijn jullie met zwangerschap/indalen??

Lot,
32 wkn

Hoi,

Nou volgens mij kan je hierover nog niks zeggen hoor. Bij mijn eerste was de beeb ingedaald met 36 weken om vervolgens nog 4,4 weken lekker te blijven zitten.
Ik dacht toen ook echt dat hij eerder zou komen, nou mooi niet. Zou er niet te veel aan denken want dan valt het nog zo tegen.

Nu is Miep volgens mij ook aan het dalen want ze ligt met haar hoofd op mijn blaas. Moet de laatste twee dagen echt wel 100x naar de wc. Of toch een blaasonsteking?!
Natuurlijk hoop ik ook dat ze een weekje eerder komt maar we zien het wel.

Hoi,

Volgens mijn vk zegt het moment van indalen niets over wanneer je gaat bevallen. Mijn eerste daalde rond 34 weken in en kwam met 37,1 weken ter wereld en de tweede slaagde erin om steeds naar beneden te zakken en vervolgens weer omhoog te kruipen. Dat ging door tot een week of 37, zij kwam met 39,4 weken.

Nu begon dit kindje ook met indalen, maar nu rond de 28 weken om vervolgens weer omhoog te kruipen. Nu ben ik 34,2 weken en gister lag hij gedeeltelijk met zijn hoofd in mijn bekken. Heb geen idee wanneer hij gaat komen. Wellicht blijft hij nu beneden.

Groetjes Paula

hoi hoi lot,

Mijn vorige was met 32 al goed ingedaald en met 34/35weken zat ie vast!!!!
welnu hij is NIET gekomen maar gehaald..... als dat niet was gebeurd zou ie er nu nog in zitten!!! dwz met 42 naar ziekenhuis voor inleiden.. maar is kz geworden..

succes &  liefs..

annemieke

Hoi Lotje,

Ik had de afgelopen dagen last van pijnlijke harde buiken en vannacht heel erg veel pijn in mijn onderbuik (inclusief harde buik). Vandaag was ik  bij de verloskundige en die constateerde dat hij is ingedaald! Hij ligt met zijn rug naar (mijn) rechts. Ik ben vandaag precies 32 weken.

Terug
Bovenaan