indalen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Is jullie kleintje ook al aan het indalen.
Ons kleintje is al een klein stukje ingedaald.
Zegt dit wat over wanneer ons kindje geboren gaat worden?

Groetjes, conny

hier is nog helemaal niet ingedaald, maar ja tis de 3e dus die heeft nog even he.

Onze oudste lag met 32 weken al compleet ingedaald en klem in mijn bekken en uiteindelijk ben ik met 39+6 ingeleid. Dus indalen zegt niet zoveel over het moment van bevallen. Het kan wel lekker zijn dat je wat meer lucht krijgt want je longen liggen wat minder in de knel als je kindje gezakt is...

Onze nu nog jongste is met 35 weken uit stuit 'geschoten' en toen vrij vlot erna ingedaald, met precies 40 weken ben ik van hem bevallen.

Nu bijna 33 weken en nog weinig van indalen te merken, Junior heeft ook echt nog ruimte zat voor ombuitelingen lijkt het.... ben benieuwd of hij/zij voor de bevalling indaalt of niet.

groetjes,
Marije

hoi!
vorige week zei de vk ook dat ons kleintje al aan het indalen is. maar volgens mij heeft dit niets te maken met wanneer ie geboren wordt.
ik heb eigenlijk nooit last gehad van een krappe maag/minder lucht, komt denk ik omdat de baby altijd al vrij laag in m'n buik heeft gelegen. of zal dat nog komen als ie de laatste 10 cm gaat groeien? iemand ervaring?

groetjes sabine

Vorige week een groeiecho gehad en ons manneke lag al laag in het bekken.

Gr. Marieke mv Lyanne 32+6 wkn zwanger

Terug
Bovenaan