indalen

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi
Een poos stil van mij kant geweest maar we zijn druk geweest met alles voorbereiden.
Ik had afgelopen weekend zo last van mijn onder rug.
Vandaag op controle geweest bij de vk en ja precies wat ik had verwacht onze kleine is ingedaald.
De helft van zijn hoofdje nu ik ben nu 33 wk en 5 dg zwanger dus nog even volhouden.\
Maar wat een apart gevoel dat het er nu echt zo dicht bij komt dat we hem of haar mochen vasthouden
Liefs san

Gek he, maar dan lijkt het ineens dichterbij te komen. Nou zegt het niks over wanneer je gaat bevallen helaas. Onze twee oudsten waren met 28 weken volledig ingedaald en ik ben met 38 weken bevallen.

Syl
34 wk

maar ik ben blij dat hij goed ligt en alles nu nog steeds positief gaat
daarom wou ik het even kwijt groetjessssssssssssssss

Ik voel me de laatste dagen (vooral vandaag) veel met zadelpijn lopen haha. heb soms het gevoel dat ik met open benen moet lopen, heel maf maar herken baar van de 1e.
Ik ben nu 34 weken precies, zucht nog 6 weken of om van het ergste uit te gaan nog 9 weken te gaan. Het gaat eigelijk best erg snel. Ik weet nog wel dat ik hier kwam toen ik pas  6 weken zwanger was. Ik dufde me nog niet te melden voor dat ik 11 weken was geloof ik. en nu zitten we allemaal al in de laatste loodjes. Gaat snel hoor, ik kan me nog niet voorstellen om straks met een 2e kindje  in huis te zitten. Onvoorstelbaar eigelijk.

Monique

Dat zadelpijn gevoel van voren herken ik ja hahahaha. Het is een heel vreemd gevoel.
Ik loop de hele dag rond met het gevoel alsof ik uren stevig heb liggen  (jullie snappen me wel hé). Ik heb een ontzettend beurs gevoel daar van onder.
Ik vind het ook een vreemd idee dat de kleine al in de starthouding klaar ligt. Het gaat nu niet lang meer duren voordat hij/zij zich aandient.

Kruimel

Terug
Bovenaan