Indalen?!

A

Anoniem

Guest
Nu met deze derde zwangerschap voelt het heel anders dan bij de eerste twee.
Ik heb nu sinds anderhalve week last van steken daar onderin (echt vlijmscherp soms), last van mijn rug, last van mijn bekken. Heel snel met lopen, last van harde buiken. En soms kan ik bijna niet zitten, omdat het daar onderin zo met zijn/haar hoofd (tenminste dat denk ik) zit te wiebelen.

Dat heb ik met die andere twee nooit gehad.
Dus nu denk ik soms: het zal toch niet eerder komen?
(Krijg nl een geplande keizersnede, de andere twee zijn er ook via de kz uitgekomen. En nu mag ik niet eens zelf bevallen, ivm 2 keizersnedes is er dan een te grote kans op een ruptuur. Dus nu hoop ik toch echt dat het blijft zitten tot 15 november.)

Hebben jullie er ook zo'n last van?

Groetjes Renata.

hoi renate

wat willen ze gaan doen als de bevalling gewoon opeens begint dan? krijg je dan remmers ofzo?

maar idd mijn baby is van de weeek ook gaan dalen en draaien en ligt met zijn hoofd nar beneden klaar voor de start zeg maar,, en ik vond het een pijnlijk gevoel heb nu ook soms het idee als ik sta dat er iets tussen me benen zit en kan soms pijnlijk aanvoelen,,
maar ja kan er ook nog wel bij he hahha

veel liefs cora

Hoi hoi,

Nou ik doe gezellig mee hoor!  Als ik een stukje loop of fiets dan krijg ik steeds harde buiken.. En bij een bezoekje aan de wc lijkt het soms of het er zo uit komt zetten..
Ze hebben op de echo met 30 wk (voor m'n placenta) gezien dan het kindje heel laag zat en de echoscopiste zei doodleuk "Het ligt klaar om geboren te worden!"
Nou laten we daar nog even mee wachten..

De steken krijg ik vooral als ik net in bed lig.. erg pijnlijk. Ook het bewegen van de kleine is niet erg fijn daar beneden.. Het kijkt ook naar mijn buik i.p.v. naar m'n rug waardoor er soms knuistjes in m'n lies naar buiten komen.. Au!

Maak me alleen zorgen of ik deze kleine er wel uit krijg nu het met het gezichtje naar m'n buik ligt. Ik ben bang dat ik ze niet onder het schaambeen door krijg doordat het hoofdje niet naar achter maar op de borst komt..
(snappen jullie het nog?)

Groetjes, Susanne

Hoi Cora,

Nou, ik weet eigenlijk niet goed wat ze gaan doen als het eerder komt. Ws hangt dat ervanaf hoever ik al aan het bevallen ben. En een kleiner kind kan er misschien ook wat beter door (heb te smal bekken), dus zullen ze op dat moment wel kijken hoe het verloopt. Of een spoedkeizersnede doen natuurlijk.
Ik woon in zweden en moet eerst een uur rijden totdat ik in het ziekenhuis ben. Dus hoop maar gewoon dat ik het niet eerder begint.

Hoi Susanne,

Las dat jij getrouwd bent met een verpleegkundige. Hij werkt toch niet toevallig in het AZU? (Heb ik nl als verpleegkundige gewerkt en een collega/mede leerlingverpleegkundige toendertijd, is met een Susanne getrouwd. Maar ja, er zijn natuurlijk meerdere Susannes dus dat zou wel heel erg toevallig zijn.)

Groetjes Renata.

Hoi hoi,

Ik had ook al het vermoeden dat de kleine was ingedaald. Voelde het constant in m'n lies en lopen gaat ook wat moeilijker. Ben af en toe net zo'n eend..hihihihi!!
Maar vanochtend kreeg ik idd de bevestiging. De kleine ligt helemaal vast in m'n bekken. Wel een fijn idee want nog geen 4 weken geleden lag ze nog over dwars.
Nog even een paar weekjes wachten maar ze ligt er in ieder geval klaar voor!!!!

Mams79
33 wkn, 2 dgn

Op de echo van gister zagen ze da de kleine aardig in gedaald was en er in principe er klaar voor ligt.Ik heb er ook vooral veel last van alsik loop fiets of effe stil zit of ligt is erg  pijnlijk  maar denk ook dat ze wel wat  eerder komt.

35wk en 1 dag zwanger  

Hoi Renate,

Nee hij heeft niet in het AZU gewerkt. Wel in het Erasmus MC. Haha! Zou wel grappig zijn geweest!

Gr. Susanne 32,2 wk

hoi

hier is nog niet zoveel van het indalen te merken. Het ligt wel met het hoofdje naar beneden en wel wat in mijn bekken. maar met een een stootje zou het zo weer eruit gaan.... Ik hoop dat het gaat gebeuren....

liefs gridje 32.5

Terug
Bovenaan