indalen

Hoi meiden

Ik ben nu 31wk zwanger en ik ben vrijdag voor controle geweest bij de verlos.Daar vertelde ze mij dat de baby al helemaal ingedaald is en dat dat vroeg is.Verder niet bij na gedacht maar nu hoorde ik om mij heen dat dat wel heel vroeg is.Mijn zoontje daalde pas in toen de vliezen braken dus ik herken dit niet.Vrijdagnacht de hele nacht wakker gelegen van waarschijnlijk oefenweeen maar dat herken ik ook niet.Nu denk ik de hele zwangerschap al dat deze baby de 40wk niet haalt maar moet ik er nu rekening mee houden dat het eerder kan komen omdat het al helemaal is ingedaald?weet iemand hier een antwoordt op???

Groetjes Anita

hoi anita,
ik weet niet wat het gemiddelde is, maar mijn uk daalde in met 32 weken en ik ben uiteindelijk met 36w2d ingeleid (2ling). je kan dus gerust nog weeeken lang doorlopen met een ingedaalde uk.

ik zou me er niet zo druk om maken. ik heb zelf geen oefenweeen gehad dus daar kan ik je niet mee helpen.

groetjes,
petra

Mijn eerste was met 30 weken ingedaald en ben bevallen met 41 weken... Dus zegt niets.

Nu ben ik bijna 36 weken zwanger van de tweede en deze is nog niet ingedaald, ligt zelfs iets overdwars en in stuit. Tja dat herken ik dus helemaal niet, haha.

Groetjes

Terug
Bovenaan