indalen

Vannacht dacht ik toch echt dat ik vk moest gaan bellen, stel dat het begint en dan? Had weeen die enorm zeer deden. Gelukkig zakte het na 2 uurtjes weer af. En nu weer wat meer ruimte boven in, dus de baby zal wel ingedaald zijn! Alleen nu heb ik nog meer last van mijn stuitje, want het voelt allemaal wat krapper aan daar... En dus moe, zonde van mijn nachtrust! zucht
Vandaag dus maar weer wat klusjes gedaan (wieg schoongemaakt, is van hout) en opgemaakt, en de laatste lading kleertjes opgevouwen. De kleertjes voor na de bevalling liggen al klaar in de 'zh-tas', voor het geval dat!
Het is mijn derde kindje, maar je kunt je dan midden in de nacht toch weer zo onzeker voelen, of het nu niet begonnen is. Ik ben nu bijna 35 weken, dus laat nog maar even zitten!

Heeeel herkenbaar. Dit wordt mijn vierde bevalling, je zou dus denken dat ik het nu wel weet.....toch vraag ik me midden in de nacht ook wel eens allerlei dingen af!
Wel lekker dat het kindje is ingedaald. Bij mij nog niet hoor! Ik ben nu 36 weken. Veel oefenweeen, maar verder niks.
Die nachtrust, tja....ik heb veel last van mijn bekken, dus ook bij mij schiet die nachtrust er bij in. Toch ben ik overdag niet echt moe. Net of we alvast aan het wennen zijn voor als de baby er is!

Groetjes

Heeeel herkenbaar. Dit wordt mijn vierde bevalling, je zou dus denken dat ik het nu wel weet.....toch vraag ik me midden in de nacht ook wel eens allerlei dingen af!
Wel lekker dat het kindje is ingedaald. Bij mij nog niet hoor! Ik ben nu 36 weken. Veel oefenweeen, maar verder niks.
Die nachtrust, tja....ik heb veel last van mijn bekken, dus ook bij mij schiet die nachtrust er bij in. Toch ben ik overdag niet echt moe. Net of we alvast aan het wennen zijn voor als de baby er is!

Groetjes

Terug
Bovenaan