indalen

Hoi hoi,

Het koppie van onze kleine zit al "vast" in het bekken, betekent dit dan ook dat hij al ingedaald is? Daar zat ik zo eens over na te denken ,maar ik heb geen idee. Misschien weet één van jullie het wel.

Hoe gaat het verder met jullie?

Groetjes

ja, dan is hij al ingedaald.

is prima, maar wil helaas nog niet zeggen dat ie snel komt!

Dat hoopte ik bij de 1ste. Die was volledig ingedaald met 36 weken, maar werd pas met 41wkn en 1 dag geboren....

Betekend inderdaad dat de beeb al is ingedaald. Die van mij wil helaas niet indalen. Is namelijk een stuk makkelijker bevallen als de baby wel van te voren indaald.

Liefs Jen

hoi,
het zeg idd niks.bij de 2de zat ie ook heel snel al vast opeens was het niet eens te voelen zo diep lag hij.maar het voordeel is het kan zich niet meer draaien,dus als ergens je water breekt niks aan de hand.je hoef niet meer bang te zijn dat het opeens in een stuit gaat liggen.
die mij is ook gedaald maar niet vast.daar ben ik al blij om.want het was de vraag of het niet met de billen omlaag lag.
gr marjan

Idd, volgens mij is hij/zij dan ingedaald.

Die van mij blijft maar rondjes buitelen. Vooral fijn als de voetjes beneden zitten... dan blijf ik naar de toilet lopen, haha.

Gelukkig heeft hij/zij al een favoriete houding, dus hopelijk blijft het nu maar gewoon zo liggen. Koppie naar beneden en voetjes rechts boven.

wat fijn! ja hoor, hij is nu ingedaald, en ligt dus klaar voor de start.
(al kan het nog wel een paar weken duren)
hij ligt vast, dus draaien zal nu heel moeilijk gaan (zeg nooit nooit) wat voor jou natuurlijk fijner is. zo weet je dat je nu kan rekenen op een gewone bevalling.

liefs, do

Hey hallo,

De eerste van ons is ook al ingedaald. Deze ligt helaas met de billen naar beneden en zal via een stuit geboren worden. Degene die erachteraan komt ligt wel keurig netjes met het koppie naar beneden. Helaas is het net niet andersom. We zien het wel.
Succes iedereen met de laatste loodjes.

Liefs tamara
36 weken zwanger van een tweeling

Terug
Bovenaan