Indalen

Nou hier is het begonnen, sinds vannochtend al steken daaronder, de kleine is duidelijk begonnen aan de weg naar beneden, pff wat kunnen die steken gemeen zijn, maar ook altijd fijn dat je weet dat ze goed liggen.
Ook wat vaker een harde buik gehad vandaag!!
Zit nu op 31.2wk, 24januari weer naar de gyn dus ben eens benieuwd of de kleine dan al helemaal ingedaald is!
Had het dit keer niet zo vroeg verwacht, ze zeggen dat elke kindje wat later in kan dalen, maar gaat hier dus niet op,,haha
Nog meer waar de baby al indaald?
Groetjes MJ

Vorige week met controle kwamen we erachter dat mijn beeb aan het indalen was, maar wel met de verkeerde kant naar beneden... :S:S:S ben nu 28w1d dus nog tijd zat om te draaien :D:D:D

Mijn buik zit overigens ook erg laag hoor dus heb geen problemen met ademhalen... mijn luchtwegen liggen gewoon open :D

ik moet 19 januari weer op controle kijken hoe het er dan voorstaat... :D

Hoi, hier is de baby ook al aan het indalen en ik heb ook weer van die gemene steken. Het is idd snel, ik ben nu 31w en 1 dag. Misschien heeft baby er zin in. Dat zeg ik alleen maar niet te hard, want straks zit de baby er met 42 weken nog hahaha. M'n jongste dochter daalde ook heel snel in en kwam ook pas met 41 weken.
De baby loopt trouwens precies op schema, ik had vorige week een groeiecho en alles was precies het gemiddelde. Over 3 weken weer een groeiecho, ben benieuwd.
Groetjes Patricia

Volgens mij is ons ukkie ook flink ingedaald. Hij ligt nog wel lang uit met zn benen tegen mn ribben aan, maar ik heb die steken ook gehad en nu voel ik het koppie draaien tegen mn blaas (wat vervelend is dat zeg!!!) Ook een nadeel...mijn bekken is een stuk beurser nu...!
Ben nog maar 29 weken dus is ook erg vroeg met een derde!!

Ons ukkie lag bij de vk laatst met zn koppie omhoog en nu al een tijdje overdwars.
Hoofdje rechts, voetjes links en lekker uitrekken haha maar ben heel blij dat ik het weer voel.
De beeb zit dus in de goede richting.
Ben nu 28+2 weken dus haha hij heeft nog de tijd, maar mn zoontje was ook vroeg ingedaald dus misschien dit babytje weer?!

liefs Marina

Terug
Bovenaan