indalen

ik ben nu 30 weken zwanger nu heb ik gelezen dat het indalen pas begint met 34 weken..

maar nu heb ik zins een week/anderhalve week stuk minder tot geen last meer van maagzuur ook al was dit voorheen de hele dag door.. ook heb ik op eens een stuk meer lucht en adem ruimte..
voor mijn gevoel draag ik me buik ook lager en is me buik ook iets uit gedijt aan beide kanten..
op oudjaarsdag heb ik erg last gehad van oefenweeen en zins dien zijn ook de harde buiken vaker..

is er een mogelijkheid dat het indalen is begonnen?

ik heb morgen eind van de middag wel weer controle dus ga het zowieso neer leggen bij de vk maar wou jullie mening graag weten

Hey,

Ik kom net bij de vk vandaan en ik ben nu bijna 33 wk zwanger en mijn baby is al aan het indalen. Geen idee verder wat normaal is maar vorige keer dat ik er was was die nog niet aan het indalen maar nu al wel.

Succes zo bij de controle.

Gr tamjo

@ tamjo

merk je zelf nog wat van het indalen dan?
en ligt de kleine goed?

dank je ben erg benieuwd krijg namelijk ook de uitslag van me bloed dat geprikt is.

liefs ingeborg

Hey,

Nee ik merk er zelf helemaal niks van. Maar nou heb ik ook een zwangerschap waar ik echt doorheen fluit. Mijn baby ligt al sinds de vorige keer goed. Toen 3 wk geleden lag die ook al met zijn koppie naar beneden, enige wat die doet is draaien met zijn rugje van de ene naar de andere kant maar niet meer met zijn hoofd naar boven toe. Maar ik heb voornamelijk het gevoel dat die gewoon altijd ligt met zijn hoofdje naar beneden dus links het ruggetje en de billen enzo en rechts van mijn buik zijn beentjes.

Ben benieuwd wat je vk zei. Laat je het ff weten? En waarom moest je bloed prikken??

Liefs tamjo

Hoi,
Hier is de kleine ook al even aan het indalen, zit nu op32.5wk, kan hoor!
Vaak voel je (tenminste ik) een drukkende gevoel naar onder en steken in je vagina gebied, maar dat verschilt pp.
Ik vind het altijd wel prettig als de kleine naar beneden ligt, tenminste de goede kant op, ben niet zo breed daar, dus een stuitbevalling zou me nooit lukken,,haha
Morgen zul je het wel horen, maar zolang ze niet vast liggen is het altijd mogelijk dat ze nog een keer terugdraaien!!
Succes morgen, Liefs MJ

onze kleine ligt voor mijn gevoel al een aantal weken met het hoofdje naar beneden met de pret echo op ruim 27 weken bleek ook dat de kleine man met het hoofdje naar beneden ligt en legde de voetjes elke keer onder me ribben..

ik laat morgen wel weten wat er gezegd is.. ben zelf erg benieuwd..

liefs

Mijn zoontje was ook vroeg ingedaald zo rond de 30 weken.
Nu heb ik het idee dat de kleine nog steeds overdwars ligt, maar afwachten, volgende week do weer naar de vk en dan horen we het wel.
Heb nog 7 weken om het aan te kijken en het zal vast wel goed draaien daar maak ik me geen zorgen om.

liefs Marina

Hier ligt hij ook al met z'n koppie naar beneden. Draait van links nr rechts met z'n kontje en derest. Weet niet of ie al aan t indalen is. Soms wel steken in het vagina gebied.

Terug
Bovenaan