Indalen...

De kleine ligt dan al tegen je schaambeen aan.
Je kan het voelen met lopen of zitten (een druk van onder).
Ik had in het begin het gevoel dat ik moest poepen.
De kleine ligt bij mij al helemaal klaar en zit lekker op mijn blaas te drukken en als ik ga zitten dan zit het in de weg.
Ik weet alleen niet of het voor iedereen hetzelfde voelt ???

Maar van het indalen zelf voel je volgens mij niets alleen als het op de juiste plek zit dan ga je het volgens mij voelen???
 
Ja, hier was ik ook erg benieuwd naar! Mijn vader zei gister dat mijn buik een stuk 'lager' zat dan twee weken geleden... Ik heb verder helemaal niets anders gevoeld, zou het dan al ingedaald kunnen zijn?
 
Voor zover ik weet heb je nog verschillende stappen in indalen voordat het kindje met het hoofdje "klem" zit in je bekken. Je kindje hoeft helemaal niet in te dalen (zeker als het niet je eerste is) maar het zou rond deze tijd best kunnen gebeuren. Waar ik het aan merk dat het kindje gezakt is, is dat de bovenkant van mijn buik lager zit en ik, vooral als ik sta, mijn hand onder mijn borstbeen kan leggen zonder dat hij mijn buik raakt. Eerder begon daar meteen mijn buik. Je kunt bij het indalen last hebben van indalingsweeën, maar dat hoeft volgens mij niet. Ik heb er wel al een aantal gehad en dat voelde bij iig als harde buiken die met name aan de onderkant pijnlijk zijn en die na een tijdje weer verdwijnen. Verder geen last meer van maagzuur, maar wel veel vaker naar het toilet... Als het goed is houd je vk goed in de gaten of het kindje al helemaal is ingedaald. Als dat nog niet zo is en de vliezen breken, moet je nl meteen gaan liggen.
 
Ik heb inderdaad last van wat ongemak onderin mijn buik, maar dat kan ook aan de skinny jeans liggen die ik aan heb... Verder inderdaad geen maagzuur gehad (normaal heb ik nu al 3 rennies op) en ik moet ook vaak plassen... Ik hoef volgende week pas weer naar de vk dus ik wilde eigenlijk al nu weten of het zover was hahaha!
 
De mijne daalt dus mooooi niet in;) Eigenwijs meisje, lijkt op haar moeder, ook nooit ingedaald;)
Maar je schijnt ook minder benauwd te zijn als ze eenmaal indalen omdat de afstand richting je longen groter wordt. Daarintegen meer plassen omdat je blaas nu wordt geplet. Maar hoe het indalen zelf voelt...geen idee?!
 
Terug
Bovenaan