indalen

volgens mij is er eentje aan indalen

hele dag al veel last van mijn bekken, werd er beetje tureluurs van, toen nog dat gevoel van moeten poepen.
en toen ging ze ff slaan, dat was wel even op een andere plek dan normaal

benieuwd of ze daar blijft zitten,
het is wel even wennen dat ze nu daar zit, voelt zo anders, fijn dat mijn longen en maag meer ruimte krijgen dat wel

oh zwangerschapskwaaltjes zijn soms zo irritant het, lekkere spaghetti met verse paprika, tomaat, brocoli,champignons enz gemaakt, krijg ik er geen hap van door mijn keel. De lucht van paprika kan ik ineens niet mer uitstaan!

groetjes sabine

Mijn meisje ligt mooi in stuit en ik denk dat ze daar ook blijft, mijn andere kindjes (op een na) lagen ook in stuit...

Het scheelt dat ik een geplande keizersnede krijg dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit.
Ze ligt helemaal en alleen maar rechts dus ik heb een rare scheve buik, je ziet haat mooi zitten...

Maar bekkeninstabiliteit... daar weet ik alles van! Vreselijk, vooral in bed bij omdraaien....

ja en dan gebroken ribben erbij, slapen iis tegenwoordig echt een kunst
en nu bonkt ze op mijn staartbotje en bekken

ff afwachten, tis toch volhouden geblazen

een scheve buik hihihi hoe voelt dat wel niet op je bekken?

ik had een hoge puntbuik en nu is het nog steeds echt een voordragende buik maar iets minder hoog

hihihi bijna neiging om een buikentopic te starten
jammer dat er geen foto's mogelijk zijn

Hoi, ons mannetje is ook aan het indalen, maar helaas blijft hij hoog liggen. Hij is best groot, dus hij kan nu weer wat de ruimte nemen.
Heb wel het idee dat hij gisteren gedraaid is, lees dat hij met zijn rug naar voren is gaan liggen. Heb nu een hele gespannen buik.

Vooral in de avond heb ik het idee dat hij er zo uit gaat vallen, overdag valt het allemaal best mee

x yvonne

hahaha soms heb ik dat idee ook hoor
ligt ze precies op mijn staartbotje te stuiteren dus ik hele tijd aandrang, en dan zit je op de wc, ehm straks valt zij er zo uit.......
totaal niet logisch maar ja je denkt het wel he

Moet zeggen dat ik dit keer mijn buik mooier vind, mijn michelinribbels zijn minder want ik val af en dat is toch wel mooier hoor.
en ik draag ze altijd pal naar voren en hoog, eerst kmot de buik binnen en dan de rest in de kamer.

Haha ook ik herken het ja! De kleine is hier ook aan het indalen en dat veroorzaakt veel druk op de onderkant en blaas haha. Af en toe sta ik ineens met mn benen stijf tegen elkaar! Vooral in de winkel een leuk gezicht hihi!

Ik draag ook alles van voren en bij mijn dochter ook, maar deze kleine zit veel lager. Mijn dochter lag erg languit zeg maar. Ze was ingedaald en ik had alsnog gekneusde ribben van haar. Dus tot nu toe bevalt deze zwangerschap me beter haha.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan