Indalen

Ik heb vandaag een extra groeiecho gehad en ons mupke ligt ongeveer 1.5 week voor op schema.
Ik ben nu 33 + 5 en hij kwam qua buikomvang uit op 35 + 2.
halverwege juli heb ik nog een echo om te kijken, hoe hij verder groeit en of de ligging goed is.

Vorige week lag hij in een stuit, maar hij heeft zich nu gelukkig gedraaid en is zelf al een klein beetje aan het indalen. Hij ligt alleen nog verkeerd om met zijn hoofd. (sterrekijker).

Ik vind het maar spannend allemaal. Pff al aan het indalen, nu komt het langzaam dichterbij!
Wel een vervelend gevoel trouwens...
Nog meer meiden waarbij het kindje wat groot is of aan het indalen is...

xx

Hoi, ik ben bijna 35 weken en de indaling begon rond de 30 weken (het is ons 2e kindje). Dat indalen kan nogal wisselende klachten geven.....pijn in je liezen, onderbuik, pijn in je vagina. De klachten waren bij mij ook heel wisselend... Soms weer niet dan ineens een dag weer wel, of een paar uurtjes wel. Ik vind het voral raar voelen als ze nu de hik heeft (ligt namelijk met haar hoofd naar beneden).

Hallo, ik ben 34,4 zwanger. Mijn kindje loopt drie weken voor op de groei. Ik denk dat ze sinds deze week aan het indalen is. Erge pijn van onder en het lijkt alsof er een poesje of iets klem ligt want bij elke stap krijg ik een pijnscheut. Ik heb elke twee weken een echo om de groei in de gaten te houden. Woensdag mogen we weer dus dan zullen we zien of ze ook echt ingedaald is.

Hoi,
ik ben nu 34+5 weken. Maar mijn kleintje ( 2e kindje) is al ongeveer 3 weken ingedaald.
Herken het gevoel wel, af en toe pijnlijk, vooral als ik gewoon door moet voor het werk.
Heb ook continue het gevoel alsof mijn heupen, bekken uit elkaar geduwd word. Maar volgens de verloskundige is alles verder goed.

Succes nog en geniet er nog even van.
XXX

Terug
Bovenaan