indaling

Ik ben 31 weken zwanger en nu zei de verloskundige gister dat de baby al een stukje is ingedaald en waarschijnlijk niet meer draait... moet ik er nu vanuit gaan dat ik ook eerder zal gaan bevallen als dan met 40 weken?
 
Hoi,

Met 32 weken was mijn baby al volledig ingedaald en is er steeds voorspelt dat hij eerder zou komen. Morgen ben ik 40 weken zwanger en nog geen baby in zicht. Het zegt dus echt helemaal niks! Ga maar gewoon van 40 weken uit want anders duurt het wachten voor je gevoel nog langer.

Succes!

Groetjes Saskia
 
Hoi,

Het zegt allemaal niks hoor. Bij mijn zus hadden ze gezegd, we hopen dat je de 30 weken haalt, uiteindelijk is haar kindje met 41 1/2 week geboren.

Bij is het kindje met 28 1/2 week al helemaal ingedaald (echt helemaal).
Mijn baarmoedermond was met 30 weken al week aan het worden dus ik heb een aantal weken op bed moeten liggen, in de hoop dat het kindje tot 36 weken zou blijven zitten.

Ik ben nu 36 weken en 1 dag en het zit er nog hoor. Het zegt echt niks, ik kan (helaas) nog steeds de 42 weken gaan halen.

Sylvie
 
Da's grappig!
Ik ben morgen 31 weken!
Ik heb sinds gisteren pijn onderin mijn buik bij mijn schaambeen en het lijkt of er wat meer druk op mijn blaas is komen te staan, dus ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat 'ie misschien al een beetje aan het indalen is. Ik ga dat dinsdag navragen aan de vk! Ben benieuwd..

Groetjes, Michelle
 
Terug
Bovenaan