indaling???

hee meiden,

ben nu bijna 28 weekjes zwanger en heb sinds vanochtend erge druk op schaambot! voelt echt als een indaling, afgelopen woensdag bij vk controle gehad, alles goed en onze meid lag idd wel met hoofdje naar beneden en de benen in delucht ....
als ik haar benedenin ook voel,voelt het heel zwaar en apart!
maar indaling met 28 week is toch ergggggg vroeg?
me oudste was met 33 week ingedaald al, kan een 2e dit sneller dan?
dit is me 2e zwangerschap maar tochnog weer onzeker....
fijne paasweekend
Liefs

Volgens mij daalt een tweede toch later in? Omdat die nog meer ruimte heeft omdat je al eerder zwanger bent geweest? Zou het niet kunnen dat je het nu meer voelt omdat de kleine nu zwaarder en groter word?? Het kan natuurlijk geen kwaad als het wel zo is maar lijkt mij indd erg vroeg!

Heb je het niet aan de VK gevraagd dan waar aan dit zou kunnen liggen.
Ik heb er helemaal geen ervaring mee omdat ik zwanger ben van de 1e dus kan je ook niet zeggen of het nu sneller of langer zou moeten duren.

Jij ook een fijn paasweekend :)
Ik zal helaas moeten werken (nadeel van de zorg) maar gelukkig hoef ik maar 3 uurtjes per dag. Vandaag van 16 t/m 19 uur en morgen van 7 t/m 10 uur. Dus op tijd thuis voor de "paasbrunch"

Hoi,

ik ben ook ruim 28 weken en heb sinds een paar dagen ook last van druk/ steken op schaambeen....soms bij lopen en soms bij omdraaien in bed en die kleine van ons draait nog alle kanten op, is soms net een wervelwind, een lekkere draaikont zeg maar. Ik vermoed meer dat het komt doordat het kindje in gewicht is aangekomen en dat ik die druk nu voel, bij mij is ze zeker nog niet ingedaald...

bij twijfel je vk even raadplegen...

Maar meid, fijn gevoel is anders!!

gr Yosha

Ik ben nu bijna 30, ik herken het wel. Bij ons ligt de kleine vanaf 27 weken met het hoofdje omlaag maar is verder superdruk. Maar of het nou al aan het indalen is...geen idee. Volgende week liggingsecho dus dan zal ik het vast te horen krijgen :)

Terug
Bovenaan