Indalings-pijntjes:(

Ik heb al paar dagen last van steekjes in buik en het gevoel alsof ik een man ben v onder ( hihi geen idee natuurlijk hoe dat voelt...maar loop het liefst wijdbeens...doet auw daaronder:( )
Nu is de verloskundige gister geweest & hebben ze mijn urine getest...geen blaasonsteking iig...maar uk ligt sinds deze week fijn met dr hoofdje naar beneden (goed) en is aan het indalen (ook goed).
En dat doet mij toch n potje pijn!:-( niks aan... De hele dag zo'n drukkend gevoel daaronder, net of ze al met dr hoofd naar buiten toe aan t drukken is;)
Hihi maar dat schijnt dus normaal te zijn. Dat je daar last van kan hebben..ach je moet er wat voor over hebben hè;)
Ik dus maar erg rustig aan nu, en hopen dat t over paar dagen weer beter voelt..

Jullie al ingedaalde ukkies?? En hoe voelt dat bij jullie?

(ps ik dacht dat t vroeg was 33 wk nu..maar dat scheen wel heel normaal te zijn)

hey!

hopelijk wordt het gevoel wel wat minder, want wat ik uit je verhaal begrijp voelt het niet echt fijn ;) maarre die van ons maakt nog salto's hoor, nog niet ingedaald, maarja ik ben morgen 29 weken zwanger, dus lijkt me wat vroeg ;)

Liefs,

Heey
ja hier ook gaat ook gepaard met veel harde buiken en nog meer plassen en ook draaien met plassen anders is niet alles leeg erg vervelend.

vandaag groei echo 30 weken gehad en ze was erg stil en erg vervelend nu danst ze weer heeeeeerlijk rond in mijn buik kreng. maar dat dalen ja dat weet wat. ik heb een wat strakere buikband om gedaan dat scheelde bij mij wel.

Tjee eindelijk herkenbaarheid. Ook ik heb dit sinds een paar dagen...alsof je je handen in je kruis moet houden om alles bij elkaar te houden.
Mag dan mijn 3e zijn maar ik wist niet meer hoe dit voelde maar inderdaad loop er af en toe bij als een vent...lekker wijdbeens :)
en ik ben 31 weekjes onderweg,
Mn banden gaan er ook goed zeer van doen zeker met liggen en omdraaien.

hahaha sorry hoor meiden ik kan er nu nog om lachen. Ik heb vandaag de 30 weken echo gehad en de knul moet nog even draaien omdat hij in stuit ligt. Dus ik hoop dat het indalen bij mij nog even op zich laat wachten. Wel heel vervelend als het nog vervelend voelt. Rustig aan.

ik weet zo niet of die van mij is in gedaald.
maar soms liggen mijn darmen aardig krap voor mijn gevoel. en heb dan soms ook erge buik pijn.
misschien heb je soms ook pijn van de darmen?

ik heb weleens last met ontlasting dat er een druk op mijn vagina komt staan voelt beetje raar. dan heb ik wel een gevoel idee dat de baby er uit komt wat natuurlijk helemaal niet zo is. herkennen jullie dat?
groetjes van mij

ik ben nu 30 weken maar sinds een week ook echt last van die kwaaltjes... echo gehad en bleek dat ons manneke met zijn hoofdje naar beneden ligt en daar ligt te froeten.. vond dit ook erg vroeg maar kan geen kwaad werd me verteld.. ook lijkt het af en toe of mijn lies(zen) afknellen en mijn been dan heel zwaar word en tintelingen..

Succes met je zwangerschap verder

Terug
Bovenaan