Indalings/voorweeen?

Hallo,

Ik ben nu 34.5 zwanger van nr 3 en sinds gister weet ik dat het ingedaald is.Had al zo'n vermoeden (mijn 2e was toen ook al ingedaald),maar nu heb ik vannacht een half uur lichte krampen in mijn onderrug gehad.Het voelde als lichte weeen,maar toen ik opstond om naar de wc te gaan waren ze gelukkig weer weg.Ik was er ondertussen behoorlijk zenuwachtig en bibberig van geworden.

Heb ze bij mijn tweede niet gehad.
Ik had trouwens ook behoorlijk last van harde buiken vroeg op de avond.
Rusten doe ik genoeg,daar zal het wel niet aan liggen.
Ben denk ik bang dat ze misschien al snel zal komen.En de babykamer is nog niet klaar!
Zondag wordt er behangen en begin volgende week komt de vloerbedekking.En daarbij,ze moet echt even wachten tot 37 weken!

Maar goed,omdat ik na zo'n nachtje een beetje labiel ben,is het wel lekker om even met jullie te delen.

Nog meer zwangeren die mogen "genieten" van deze indalings/voorweeen,en het wel een behoorlijke spannende aanloop naar de bevalling vinden?

Mijn 1e en 2e zijn trouwens allebei met 38.5 geboren.Daar hoop ik nu weer op natuurlijk,hahaha.
Ik wil nog even kunnen nestelen en zwitzalsnuiven!

Groetjes!
 
Zolang het niet toeneemt in heftigheid en er geen ritme in zit hoef je niet bang te zijn... dan is je lichaam aan het oefenen! dat kan naar meedere kinderen al vroeger in de zwangerschap zijn. niets om je ongerust over te maken.
 
Hoe weet je dan zo zeker dat ze is ingedaald? Heeft de dokter of de verloskundige dat bevestigd? Ik had wel beenweeen gister en ik heb zelf het idee dat het wat is ingedaald, maar dat zal ik morgen van de huisarts horen. Lekker dat je steeds zo vroeg bevalt, ik ben altijd overtijd. Hoopte inderdaad dat het al ingedaald zou zijn en dat het dan met zo'n 38 weken zou komen. Zou heerlijk zijn... alhoewel, moet nog zoveel doen!!!

Greets
 
@misseslavin:

Ja,gister bij de verlosk geweest.Net als de nu nog jongste toen,was ze ingedaald.
Ik merkte het vooral aan de pijnscheuten op mn mutsie,die had ik toen ook.
Maar de weeen waren nieuw voor me.Werd er toch wel wat zenuwachtig van.Weet je toch weer dat je er aan moet geloven over een poosje!

Doei
 
Terug
Bovenaan