Indalings-weeën

A

Anoniem

Guest
Het zijn inderdaad indalings-weeën die ik nu heb, pffff.....ze doen echt pijn, flinke scheuten elke keer. Heb het ziekenhuis vanmorgen gebeld in hoeverre die voor een eventuele ontsluiting kunnen zorgen, maar dat wilde nog niks zeggen kreeg ik te horen. Ze gaan nu ook langzaam gepaard met flinke harde buiken en dan kan ik echt niks meer. Ik ga het nu toch maar eens in de gaten houden allemaal.

Spannend, van mij mag het want ik ben onderhand moe aan het worden. Heb al zolang harde buiken, ook weleens uren om de 3 minuten gehad maar toen mocht ik na observatie toch naar huis omdat ze geen ontsluiting gaven.

Voor nu is het gewoon even chillen op de bank en wie weet.......

Nephele,

Auwts, nou dat is niet leuk die pijn. Maar betekend wel dat het zich allemaal goed aan het voorbereiden is. Ik wens je heel veel succes ............ben benieuwd wanneer zult bevallen.

Groetjes Lillian

Hai,

Het rommelt nog steeds flink hier, maar helaas gebeurd er nog nog niks :(
We wachten het gewoon geduldig af...hihihih

Nephele,

spannend joh!ben echt reuze benieuwd.vergeet ons niet het nieuws te melden als je met die kleine in je armen gelukkig ligt te wezen he!?
groetjes kari

Nee tuurlijk vergeet ik het niet te melden :)
Ik kom hier al vanaf mijn 10e week geloof ik, dus deel tot het einde zeer zeker :):):)

Liefs,
Nephele

Hoi Hoi..

He vraagje? wat voel je precies bij die indalings weeen? of vantevoren? ook zo'n gevoel alsof je moet poepen.. zo;n zwaar drukkend gevoel... met van die scheuten.. niet echt pijn, maar ook niet fijn?

Ik hoor het wel.. en anders succes met bevallen!

Liefs Chantal 30 week en 1 dag.

Terug
Bovenaan