Indalings-weeën

Hai hai,

Ik plaats dit berichtje hier omdat ik benieuwd ben naar moeders die dit bekend voor komen. Ik heb nu sinds 2 dagen last van indalings-weeën, soms gaan ze gepaard met flinke harde buiken ( die ik al erg lang heb)
Is het nu zo dat de bevalling snel kan gaan als de indalings-weeën zijn begonnen?

Groetjes,
Nephele

http://www.kindjeopkomstindicators.nl/

Hallo,
ik ben hier ook wel benieuwd naar.Heb zelf ook al dagen flink last van harde buiken en indalingsweeen,het voelt vaak net alsof ze er van onderen met een mes in steken.Ik ben nu 38,5 week zwanger van mijn tweede en mijn eerste is geboren bij 38 weken.Die bevalling begon met het verliezen van de slijmprop en meteen die middag begonnen ook de weeen,dus wat ik nu heb komt mijzelf ook helemaal niet bekend voor....
(o ja,ik verlies sinds een paar dagen ook heel veel afscheiding,heeft dit er misschien ook iets mee te maken??)
Groetjes,

Helaas...ik wou dat ik je kon vertellen dat het nu gauw gaat gebeuren...maar mijn ervaring leert anders.
Mijn eerste was al met 34 weken ingedaald en heb toen met 37 weken een valse start gehad.
Uiteindelijk ben ik na 12 dagen overtijd ingeleid...
Hoop voor jou dat je niet lang meer hoeft te wachten.

Succes,
Groetjes Rianne, 28w1d zwanger van de tweede

Hai hai,

Ja, tis afwachten, meer kun je niet doen.
Het zijn inderdaad net messteken die je dan voelt, verschrikkelijk gewoon. Ik heb een zoontje van 11 en die is geboren met 38wk en 5dg, ik verloor toen ook mijn slijmpropje en 2 dagen later was hij er. Maar nu......geen slijmprop, wel meer afscheiding. Ik las laatst ergens dat dan toch je baarmoederhals weker word.
Hihjihi, het valt allemaal niet mee he?

Nephele,

Hallo allemaal ik ben nu bijna 33 weken zwanger en heb al 2 weken last van indalings weeen...

Even over die slijmprop?? Als die eruit is gebeurd t dus snel......en dat merk je gelijk of?? waar moet ik aan denken dan??

Hallo allemaal..

Ik ben op het moment 31 weken en 2 dagen zwanger..   en heb ook al sinds vorige week last van indalings weeen.. best rot gevoel... had het bijna 10x achter elkaar toen ik boodschappen aan het doen was.. moest er stil vor gaa staan.. pff..

En laatst weer 's ochtends in bed.. de wekker ging wilde op staan, en oeps ff wachten.. zo'n drukkend gevoel met een harde buik en steken, en dan zo'n gevoel als je een scheet laat of even perst alsof alles eruit komt.. haha gebeurt niet maar jaahh..

Dinsdag (gister dus) bij de vk geweest, en de baby was al flink ingedaald... dus jaah afwachten dus maar, zoals ik hier lees.. zegt t niet heel veel... en ja ik ben ook nog maar 31 week en 2 dagen zwanger dus.. zou dus niet goed zijn als het wel op schoot...

Allemaal veel succes met de laatste lootjes!

Liefs
Chantal... 31 wk en 2 dg..

Terug
Bovenaan