Indalingspijn.....

Hey meiden,

de vorige keer bij de verloskundige was de kleine al wat in het bekken gezakt, maar de indaling gaat nu lekker hoor ;-(
Tjonge, dat voelt soms echt niet fijn. Vooral aan het eind van de dag lijkt het soms dat de kleine er alvast uit wil....
Ik hoop niet dat dit nog 4 1/2 week gaat duren, Maar goed, het is wel fijn te weten dat het kindje er klaar voor ligt in de goede positie, aangezien we toch weer voor een thuisbevalling willen gaan, ondanks dat het ziekenhuis op een half uur rijden afstand is. Maar ik ben al drie keer thuis bevallen, dus dat komt nu ook vast goed!!!

Anderen ook last van de indaling? En wie gaat er nog meer voor een thuisbevalling?

Succes de laatste weekjes en vooral nog even genieten waar mogelijk! Liefs!

Hey Anita,
Ja raar gevoel is dat als ze ingedaald zijn, bij mij lijkt het ook soms net alsof ze eruit valt dan gaat het ineens lekker steken en dan moet ik echt even gaan zitten. Maar dan zakt het ook gelijk weer weg.

Ik ga wel in het ziekenhuis bevallen want ik woon 3 hoog zonder lift en ook nog eens aan het einde van de gallerij, dus mocht er iets mis gaan kan ik hier niet zomaar weg. En het is ons eerste kindje dus dan weet je al helemaal niet wat je te wachten staat.

Succes nog even!!

Wij gaan ook voor de thuisbevalling! Gisteravond partnerles gehad, dus m'n man weet precies wat hij moet doen :) (en laten).... verder zal mijn zus (verloskundige) de bevalling doen en is er nog een extra verloskundige van de praktijk erbij. Dus ik heb er het volste vertrouwen in.

hoi,

Hier nog geen indalingspijn, wel een kindje wat met het hoofd naar beneden ligt. (gelukkig!)
Dus als alles zo blijft dan gaan we thuis bevallen. Wij wonen echt minder dan 5 minuten van het ziekenhuis af dus wat dat aangaat maak ik me geen zorgen. Kan me wel voorstellen dat als je hoog en zpnder lift woont je graag naar het ziekenhuis wilt.

Geniet nog even!

Hoi,

Hier ook nog geen indalingspijn. De kleine boef ligt wel al met z'n hoofd naar beneden en kon volgende de verloskundige niet meer draaien.

Ben nu 35 weken en 4 dgen en kan niet wachten om hem straks vast te houden!!!

Terug
Bovenaan