Indalingsweeën of gewoon bekkenpijn

<p>Hi,</p><p>Ik heb sinds vanmorgen af en toe flinke steken in mijn vagina. Pijn is van korte duur, t loopt ff ongemakkelijk en heb t gevoel of ik moet plassen en daarna gaat t wel weer. Ben 30 weken.</p><p>Zou dit gewoon bekkenpijn zijn? Of toch indaling?</p><p>Volgens mij ligt de kleine ook nog niet met hoofdje naar beneden, weet niet of je dan überhaupt al kunt indalen?</p>

Het hoofdje moet wel naar beneden liggen om te kunnen indalen. Het zou zo kunnen zijn maar kan inderdaad ook met je bekken te maken hebben.  Of dat de kleine lekker aan het trappen is naar beneden. 

De steken in de vagina herken ik wel. Dat was en is bij mij echt door het indalen. Snds dat de baby ingedaald is moet ik ook veel vaker plassen, echt bijna contstant zo'n plasdruk, heel erg vervelend , maar het hoort erbij haha. 

Bekkenpijn voelt bij mij meer als pijn in de liezen, alsof ik teveel gesport heb, het voelt heel zwaar. 

Normaal draait ze elke nacht dwars, alleen afgelopen nacht niet. Dus ik gok toch indaling. Ben benieuwd of t hoofdje naar beneden ligt. Sinds gisteren avond voel ik me wel ineens slecht. Overgeven, ineens super moe en beetje hoofdpijn...  

Terug
Bovenaan