Indalingsweeen? 29+4

<p>Heey,</p><p>Gister kreeg ik ineens last van stekende pijn in mijn onderbuik.</p><p>Dit duurde niet lang maar ik denk in een tijdsbestek van 10 minuten ongeveer 3 keer 20 seconden.</p><p>vannacht had ik deze opnieuw.</p><p>Ik heb hierover gegoogeld en vond informatie over indalingsweeen en dat deze pas komen vanaf de 30e en tot de 35e week.</p><p>Weet iemand misschien of dit ook al wat eerder kan gebeuren?</p><p>Alvast bedankt</p>

Ja zou best kunnen hoor.. je zit niet ver van de 30 weken af.. 
Ik voel het nu ook regelmatig vanaf ongeveer 31w en het kindje is ook echt aan het indalen. (Dat heeft de gynaecoloog bevestigt)

[quote quote=10200921]Dankjulliewel! Mag ik vragen wat jullie precies voelen en hoe vaak?[/quote]
Bij mij begon het met steken in mijn vagina. Paar keer per dag en meestal als de baby druk is. Daarna ging het meer over in een drukkend gevoel en heel soms steken in mijn lies. Nu met 37 weken en volledig ingedaald kan ik het ook zien aan mijn buik die lager hangt en dat lopen erg onprettig is. Maar er schijnen ook mensen te zijn die nergens last van hebben dus ga vooral op je eigen gevoel af en bespreek dit met je vk als je ongerust bent of gewoon weer een afspraak hebt 

Terug
Bovenaan