indalingsweeen/voorweeen????

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik vraag me af ik heb al een week af en toe last van een zeurende/snerpend gevoel helemaal onderin mijn buik,het trekt door tot aan mijn vagina, het voelt alsof dit word veroorzaakt door het het hoofdje van de baby.(voor mijn gevoel ligt het al een heel eind ingedaald!)heb dit soms met lopen , ik moet dan echt even stil staan, of word er 's nachts soms wakker van.
twee weken terug de laatse controlle gehad bij de vk. deze zei toen al dat het een stukje ingedaald lag, ook is de baby al aan de flinke kant!
heb zelf een voorgevoel dat het iets eerder komt...
ben 21 mei uit gerekend, vandaag dus 33 wkn+5 dgn.
zijn er meiden die dit herkennen , of dit voorweeen/indalingsweeen zijn?
of misschien de ervaring hebben gehad en het kindje idd iets eerder kwam?
alvast bedankt voor jullie reacties!
liefs

Hoi Irem,

Ik herken het wel een beetje, vooral de druk van het hoofdje. Ik denk dat het indalingsweeën zijn. Gezien de duur van je zwangerschap zou dit ook nog eens heel goed kunnen.
Bij je volgende controle zou het wel eens erg goed kunnen dat de vk je verteld dat je kindje is ingedaald! Voor voorweeën lijkt me nog een beetje te vroeg. Zou wel kunnen natuurlijk als je kindje echt veel te vroeg geboren gaat worden, maar laten we hopen dat het nog minimaal 4 weken blijft zitten, toch?!

Groetjes Anoek
39+4 weken zwanger

Hee meid!!

Ik kan je niet helpen! maar wou je wel alvast veel succes wensen voor al het toch mocht gebeuren.. Ook aan je man!!

xxx en veel liefs Mamoetje

Terug
Bovenaan