indalingsweeen???

Hoi hoi allemaal,

Eerst even voorstellen; ik ben Annemarie en ben vandaag 29 weken zwanger van ons eerste kindje.
Vanacht werd ik voor het eerst wakker door een behoorlijke kramp in mijn buik wat alleen maar erger werd. Ik draaide me op m'n rug en kon voorlopig niks anders doen dan liggen want de krampen kwamen en gingen weer achter mekaar, zo'n 10 min. lang en uiteindelijk ebte het echt weg. Kvoelde echt dat mijn buik kneiterhard werd en mijn baarmoeder zich verkrampte.
Keb het sinds vanacht ook niet meer gehad of zo maar ik ben er wel van geschrokken. Khad de vk al gebeld maar die zei " ag meid dat zijn vast indalingsweeen en dat zul je de komende weken nog wel vaker hebben" .
Nu ben ik toch niet helemaal gerust gesteld en wil ik graag jullie mening weten, aangezien het bij iedereen toch weer anders gaat en voelt. Wel moet ik zeggen dat ik al weken last heb van harde buiken, dus weet al wel hoe die "moeten" voelen. De rest is voor mij nog onbekend gebied. Dus hoop dat jullie me meer kunnen vertellen over de eerste "echte" signalen voordat het feest begint! ;-)
Zelfs de kleine werd er vanacht ook helemaal onrustig van. Kvoel me nog steeds niet helemaal  de oude  en het lijkt net alsof het in m'n vagina een beetje branderig aanvoelt. Misschien verbeeld ik me wel allemaal dingen, ik weet het niet........

Groetjes en liefs van An (die zich wel een beetje ongerust maakt)

Hoi hoi,

Ik weet er zelf weinig van, maar ik heb van de week ook zoiets gehad, heel mijn vagina brande en ik had het idee dat ze 'daar' in zat zeg maar....
Heel raar allemaal, ook allemaal van die rare krampen zoals jij omschrijft...dus ben ook wel benieuwd naar reacties op jouw berichtje..

Liefs, Jennifer 32,5 wk zwanger

Hoi Annemarie,

Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik heb net even teruggezocht wanneer het bij mij begon en dat was met 30 weken. Iedere keer 's nachts was het feest. Dat heeft echt weken geduurd, want ik ben uiteindelijk met 42 weken bevallen. Ben zelfs nog naar het ziekenhuis gestuurd en kreeg seresta van de gyn. voorgeschreven om er doorheen te slapen. Die heb ik niet genomen, maar ging overdag beetje bijslapen. Uiteindelijk bleek het bij mij goed voorwerk te zijn geweest, want ik had binnen 3 uur volledige ontsluiting toen het echt begon (best snel bij een eerste kindje).
Maar ik zou als je je echt zorgen maakt, gewoon de verloskundige nog eens bellen. Ik heb me er ook heel ongerust over gemaakt.

Succes!

Hallo

Ik ben nu 30 weken en 2 dagen zwanger en ik had met 28 weken ineens dat mij kindje indaalde en heb nu ook elke nacht erge buikpijn/kramp. Ik kan me dan ook niet omdraaien, maar als ik naar het toilet ben geweest, dan gaat het langzaam over. Het is net of zit alles in de knel met een volle blaas, maar het is een verschrikkelijk gevoel.

Groetjes

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties! Het zal er gerust allemaal bij horen, toevallig heb ik het afgelopen donderdagnacht weer gehad, maar iets minder sterk. Kvind het nog steeds een raadsel wat het is, maar goed misschien horen we aankomende dinsdag meer want dan moet ik weer naar de vk. Kan ik meteen horen of onze kleine inderdaad al bezig is met indalen.....het lijkt me nog zo vroeg namelijk.
Maar meiden bedankt, ik ben blij dat ik tenminste bij jullie terecht kan met vragen!

Groetjes en liefs van An
(inmiddels 30 wk + 1 dag)

Terug
Bovenaan