indalingsweeen???

Ik ben nu 33 weken zwanger en heb al 2 dagen veel harde buiken en steken onder in me buik, denk dat het indalingsweeen zijn.
Heeft iemand van jullie hier ook last van?
Dit is mijn 2e kindje en ik kan me niet mee herinneren dat ik dit ook had bij de vorige.
Af en toe doen het best pijn.

Groetjes Fee

Hoi hoi,

Volgens mij betekenen harde buiken dat je het kalmer aan moet doen. Dat is tenminste wat mijn vk zei. Ik heb al wel indalingsweeën gehad maar die voelden echt als weeën.
Gewoon vk bellen als je je ongerust maakt joh, daar zijn ze voor.

Succes met de laatste loodjes, ik moet ook nog 7 weken.

Groetjes Patricia

Dan nog een vraagje van iemand die voor het eerst zwanger is: hoe voelt een wee dan precies?? Ik heb de afgelopen dagen bijv. een paar keer een soort menstruatiepijn gevoeld, kan dat een beginnend mild wee'tje zijn?
groetjes, Rudy

ook ik voel smorgens af en toe menstruatie-achtige krampen in mn buik.. mn kindje is al wel aan t indalen, en dat voel ik ook regelmatig in de vorm van steken in mn schaambeen en mn liezen die echt zeer doen als ik loop of omdraai in bed... pfff...

hoe voelen weeën aan!?

indalingsweeen kunnen ook als harde buiken voelen en een menstruatiepijn
je kindje is dus gewoon aan het indalen
ik heb er ook last van maar aan de andere kant wel een fijn idee toch

Denk idd ook dat het indalingsweeen zijn.
Wij wonen in Frankrijk dus moet naar de gyn ipv een vk.
Heb pas weer over 2 wken een afspraak maar vandaag voel ik het al een stuk minder.
Als het aanhoudt dan bel ik hem gewoon ff.

Hoe voelen weeen..........tja wat voor zinnigs kan ik daar over zeggen.
Als dat je ongesteld bent maar dan  veel en veel erger, je herkent het meteen als het zo ver is, het is zo lastig uit te leggen.
Het is een kramp die komt en weer weg gaat.

Nog een paar weken dames en dan is het al zo ver!!!

Ben al wel een beetje aan het voorbereiden, kleertjes wassen en alles kopen wat ik nodig heb. Hier in frankrijk gaat het allemaal iets anders dus voor mij weer een "eerste" bevalling voor me gevoel.

Groetjes Fee

Hier ook indalingsweeën vorige week maandag en vandaag bevestigd door de verloskundige vandaag: Het koppie is een stukje gezakt. NOg niet helemaal vast in mijn bekken, maar ze kon haar vingers niet meer tussen het schaambeen en het koppie krijgen!
Het was bij een menstruatiepijn, echt helemaal onderin mijn baarmoeder, alsof het een kommetje was dat pijn deed.

Ik hoop dat het bij jullie ook zo netjes opschiet met dalen! Toch wel fijn voor als de vliezen zouden breken over een week of wat.

Groetjes, Kaskes (33 +1)

Terug
Bovenaan