indalingsweeen?

Afgelopen dinsdag was ik 37 weken. Toen hebben ze een liggingsecho gemaakt, maar het meissie was nog niet ingedaald.

Ik word nu af en toe(vooral s'avonds) gek van de pijn in mijn rug.
Gisteravond moest ik ineens ook heel erg overgeven.

Zou dit allemaal horen bij indalingsweeen? of zou het gewoon een buikgrieppie zijn?

Vandaag voel ik me echt als een vaatdoekkie.

Gr.Diane

Die pijn in je rug kan er op duiden dat je idd indalingweeen hebt. Volgens mij kun je dan idd last hebben van een soort erge menstruatieachtige pijn. Ik heb er al wel een paar weken last van, alleen word het steeds erger die pijn in mijn rug. Onze beeb ligt al dieper dan ingedaald, dus wat bij mij die pijn in mijn rug inhoud...:S Ik hoop voor je dat het snel mag beginnen!
Veel succes!

Liefs

Die pijn in je rug kan er op duiden dat je idd indalingweeen hebt. Volgens mij kun je dan idd last hebben van een soort erge menstruatieachtige pijn. Ik heb er al wel een paar weken last van, alleen word het steeds erger die pijn in mijn rug. Onze beeb ligt al dieper dan ingedaald, dus wat bij mij die pijn in mijn rug inhoud...:S Ik hoop voor je dat het snel mag beginnen!
Veel succes!

Liefs

Kan inderdaad allebei zijn. Indalen heeft bij mijn tweede ook veel rugpijn opgeleverd. Bij mijn beide bevallingen moest ik trouwens ook erg overgeven, maar dat was bij de bevalling pas.

Nu ben ik 38 weken en vorig weekend had ik indalingsweeen, die vooral in mijn buik te voelen waren. Ben nu ook al de hele week een beetje misselijk, zonder over te geven (gelukkig).

Het klinkt wel alsof je lijf aan het voorbereiden bent. WIe weet is het nu dichtbij!

Terug
Bovenaan