indalingsweeen

Ik kreeg gigantische krampen in mijn buik en moest ze echt wegpuffen. Dit duurde zo ongeveer een uurtje en het was echt in golven. Maar mijn buik zit nu een stuk lager. Hij zat nog heel hoog, heel fijn met eten etc.....

Ik gok dus dat ik indalingsweeen heb gehad, kan ook wel tijdtechnisch gezien, ben nu 36+4. Manlief schoot in de stress en dacht dat de bevalling begonnen was....
 
Altijd goed die indalinsweeen. Ik heb ook genoeg van die pijnkrampen waarbij mijn mannetje me het liefste gelijk in de auto zet naar ziekenhuis toe :p
 
Hoi,
Ik heb het vorige week gehad. Eerst op maandag de hele dag en toen zaterdags weer. Dinsdag bij de verloskundige bleek ook dat onze kleine was ingedaald. Die rot dagen waren dus niet voor niks geweest!
Voor je maag en longen wel iets prettiger nu hij gezakt is? Alleen weer wat meer druk op de onderkant, dat kan ook wat onaangenamer zijn.
Naja het is in ieder geval het begin van de laatste loodjes! Sterkte!
Liefs,
Mar
 
Het is heel goed dat hij zakt, alleen nu gaat het inderdaad van onderen niet altijd fijn voelen dat heb ik vooral als ik de hond uitlaat en dan is onze kleine nog niet helemaal ingedaald.

succes met de laatste weekjes
 
Indalen is een goed teken. Lastig voor je bekkenbodem en je blaas inderdaad. Ik heb ook zo'n man die bij elke wee z'n wenkbrauwen vragend naar me optrekt haha! Die mannen zijn er natuurlijk ook reuze benieuwd ;)
 
Nou, hopelijk is hij helemaal ingedaald. Bij mij heeft het wel 3 weken en heel veel weeen geduurd voordat deze kleine echt ingedaald en vast lag. Afgelopen donderdag bij de vk bleek hij pas vast te liggen, was toen al 39w2d. Bij mij voelde het meer alsof er iemand met een mes vanonder in stak.
 
Terug
Bovenaan