indalingsween

hoi
je zou toch denken dat als je zwanger bent van nummer 4 bent je alles wel herkent. volgens mij heb ik last van indalingsweeen, heb echt een drukkend gevoel beneden, loop ook echt debiel maar rondom mijn buik ook, pijn. hoop dat het morgen weg is want ben er niet lekker van. donderdag naar de vk ben dus benieuwd wat ze gaat zeggen. een moeder van school merkte trouwens wel op dat mijn buik gezakt was.

Ja lorena, ik herken dat wel, je denk soms, huh, dit heb ik nog niet eerder zo gehad, voelt toch weer anders, bij mij wel tenminste!
Ik moet morgen naar de gyn, ben erg benieuwd of mn baarmoedermond al klaar ervoor is, dacht gisteravond ff dat het begon, maar het zette niet door!
Ik heb mijn buik nog hoog zitten, ondanks dat de kleine goed is ingedaald, bij mij ging de buik pas echt laag tijdens de bevallingen!
Liefs MJ

ik herken je klachten... ik had ze ook... mijn beeb ligt nu compleet ingedaald en vast... is voor mij de eerste keer... schrok me rot denk wat gebeurt er nu???

Iedere zwangerschap is anders zeggen ze toch... dus tjah als je het dan niet herkent van je eerste 3 is dit weer nieuw..

Ben benieuwd wat de vk donderdag zegt... laat je het eff weten...

en mj... spannend hoor..... duurd voor jou niet zo lang meer tot d-day....

Liefs

Fijn gevoel he die indalingsweeen ppffff, herken het hoor haha!
Gelukkig heeft het bij resultaat gehad want die kleine ligt idd in het bekken.
Nog niet vast maar dat komt wel.
Fijn dat het bij jou ook resultaat heeft gehad.
Maar ondanks dat het voor jou de 4de is en voor mij de 2de.
Ik kan me niet herinneren dat ik ze bij floortje heb gehad!!!
Dus zo zien we maar elke zwangerschap is anders.

Liefs louise

Terug
Bovenaan