Indalinsweeen?

Hoi ik heb een vraagje. Ik heb al sinds 2 weken last van steken in me blaas/vagina. De laatste 3 dagen is dit steeds heftiger geworden. Ik moet echt alles loslaten van de pijn. Ik heb al een kindje dus weet wel hoe indalingsweeen voelen en zo voelt dit nu ook. Ik ben nu 29 weken en 4 dgn zwanger, kan dit al zo vroeg? En heb ook sterk gevoel dat dit kindje eerder gaat komen (4-1-06 uitgerekend). Ik heb namelijk ook veel harde buiken en krampen en nu dit er erbij> ZIjn er vrouwen die dit herkennen?

Gr. Nancy
 
Hoi,

Ik heb ook bij mijn vorige zwangerschap soms enorme pijn gehad, maar bij mij kwam dat door een blaasontsteking. Dus ik moest naar de ha om urine te laten testen. De Vk opperde meteen dat ik dat moest doen, en inderdaad, ze had gelijk. Het kan enorme pijn geven, dus misschien is het dat??

Hoop dat je er snel achter komt!

JO
 
hee,

Ik weet eigenlijk niet hoe indalingsweeen voelen, ik heb dat de vorige keer niet bewust meegemaakt.
Ik heb ook wel eens wat steken in mn blaas en vagina.
Ik ben 2 x behandeld voor een blaasontsteking. Maar heb nog steeds steken, ik heb ook wel eens het idee dat het kindje dan op mn blaas slaat of trapt, dat kan dan ook een pijnlijk gevoel geven. Ik denk niet dat mijn kindje al aan het indalen is, want het zit nog behoorlijk hoog, zal wel fijn zijn als het gaan indalen, dan krijg ik ook wat meer ruimte.
Ook ik heb heel veel harde buiken, eigenlijk al zo`n beetje heel mn zwangerschap. Alleen eerst had ik er niet zo`n last van.Maar nu dus wel behoorlijk, is echt geen pretje meer en ik weet me ook geen houding meer te geven. Ik heb zo ongeveer 2 tot 5 in een uur. Behoorlijk vervelend dus.
Mijn vk vertelde me dat dit helemaal geen kwaad kan dat het alleen maar vervelend is (zeg dat wel ja!!!). Zij verwees me dus naar de ha voor een urine kweek, en inderdaad bleek ik een blaasontsteking te hebben,tot 2 x toe. Maar nu die weg is heb ik nog steeds harde buiken.
Misschien is het wel verstandig om je urine even te laten controleren.

Groetjes, Ris 29w 5d
 
Terug
Bovenaan