inderdaad een vroege miskraam

A

Anoniem

Guest
ik had vorige week mijn nod en een dag later getest en inderdaad zwanger smiddags werd ik alsnog ongesteld heel raar gevoel ik voelde me leeg
ik zit nu in ronde 25 en de huisarts zei dat het inderdaad een vroege miskraam was het eitje had net te weinig tijd om zich in de baarmoeder in te nestelen als ik geeen test had gedaan had ik het niet gemerkt dus de volgende keer doe ik niet gelijk een test maar wacht een paar dagen want dit was wel heel raar om op 1 dag mee te maken
maar ik heb goede hoop voor deze maand
ik wou afstand nemen van het forum maar ik heb veel aan jullie allemaal dat ik dat helemaal niet kan ik houd jullie op de hoogte

liefs ineke

dat lijkt me heel vervelend om mee te maken,
maar is goed dat je niet de hoop op geeft ik ben zelf ook al 2 jaar bezig, maar
geef de moed ook niet op .
veel succes en ik hoop dat het snel raak is.
knuffie queenie

Hallo,
Ook ik ben al ruim 2 jaar bezig zonder resultaat. Ik heb inmiddels 1 IUI behandeling achter de rug en 2 weken geleden een miskraam na 6,3 weken zwangerschap. Het is heel moeilijk allemaal, maar je komt er bovenop door veel met anderen erover te praten en het zal hopelijk voor jullie beide lukken. Dat wens ik mezelf natuurlijk ook toe hihi!
Ik weet nu inmiddels wel dat als je er teveel mee bezig het toch moeilijker gaat, dus wij proberen het zoveel mogelijk van ons af te zetten en hopen dat ik toch weer spontaan zwanger ga worden. Anders ga ik de volgende ongesteldheid weer met een hormoonbehandeling beginnen.
Groetjes Jeanette

Hoi meiden,

Wij zijn nu ook alweer 2 jaar bezig.
Voor ons eerste kindje. Wij zijn deze maand voor het eerst
bezig met IUI. Heb zo ver ik weet nog nooit een mk gehad.
Heb de afgelopen 4 ongi's alleen wel vreselijk veel pijn gehad !!!!
Zoveel pijn dat ik ziek naar huis ben gegaan (van mijn werk).
Ik kon zowat niet meer staan van de pijn !!!!! Zo'n kramp !!!!
En dat ebde dan na ongeveer 3 a 4 uur weer weg !!!
Dus ik weet het niet. Meiden, hopelijk kunnen we snel (weer) melden dat we
ZWANGER zijn !!!!!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan