Indoorspeelparadijs

Hoi meiden,

Bij ons op fiets/loopafstand zit een Kids Playground.
Nu heb een vraag aan moeders die daar al een keer zijn geweest. Of naar iets soortgelijks. Kunnen onze kindjes zich daar al zelf vermaken of moeten wij nog overal achter ze aan kruipen. Ik kan dat namelijk zelf niet lang omdat ik een vergroeiing aan mijn knie heb maar ik wil daar met Maaike misschien een keer heen gaan. Ik denk dat zij het helemaal geweldig vind.

Groetjes
Inge

hoi hoi

Bij ons zit een chimpie champ
ik ging er al met ryan naar toe toen die nog niet eens kon lopen.
Hij heeft er altijd veel plezier.
ze hebben ook een speciale mat tot 4 jaar waar ze van alles zelf kunnen doen dus hoef je er niet steeds achteraan te kruipen.

denk dat ze er wel plezier zal hebben.

groetjes moekje

Hoi,
ik ben met Daniëlle weleens naar Ballorig geweest in Zaandam. Ze kon daar gewoon dr gang gaan zonder dat ik er achter aan hoefde te rennen. Ze hebben verschillende speelzones voor verschillende leeftijden dus ik denk dat Maaike zichzelf ook wel kan vermaken.
Nou als jullie gaan: veel plezier,
gr. van Sonja

Hoi Inge

Ik ben ook in kidsplayground geweest(in Apeldoorn).
Erg leuk! Je hebt een speciale peuterhoek,hier hoef je zelf niet mee te klimmen ed.Er staan ook tafels en stoelen naast.verder heb je ook een groot gedeelte waar je wel zelf mee moet klimmen.Maar je kunt ook in de peuterhoek blijven.ook is er een dansvloer,smorgens houden ze daar ook aan het eind de peuterdisco.Je hebt ook trampolines waar je zelf naast kunt staan.Het is erg leuk,ook als je zelf niet kunt klimmen.Er is genoeg te doen hoor!

Groetjes stierin

Haha, ik ga juist naar zo'n speeltuin als ik behoefte heb aan rust. Ik laat de kinderen eerst goed zien waar ik zit en dan gaan ze lekker hun eigen gang. Bas gaat heerlijk zijn eigen gang. Af en toe komen ze langs voor wat te drinken of te eten en dan gaan ze er weer vandoor. En mama? Die leest een boekje.
Wel een voordeel is dat Bas eigenlijk altijd in het 'kleine' gedeelte blijft. Hij heeft nooit de neiging om die grote klimtorens in te gaan.

Ik vind het altijd een heerlijk uitje!
Enige nadeel: die hallen zijn vaak zo hol en al de kids maken dan een bonk lawaai waar je u tegen zegt.

Groetjes, Karin

Hoi Maaike

Dan wonen we dus dicht bij elkaar.
Wij zijn op een ochtend doordeweek gegaan en dan heb je peuterochtenden van 10.00 uur t/m 12.00 uur. Voor mijn dochter was het dacht ik 4,50 en voor volwassen 1,80.Ik daht dat het in het weekend en smiddags zo'n 6 euro is maar dat weet ik niet meer zeker. Het staat wel op hun website.

Groetjes Stierin

Terug
Bovenaan