indra be?

He, ik passeer hier even en zie een oproep aan mezelf, grappig!
Maar ik vrees dat de waarheid minder leuk is dan de veronderstelling dat ik bevallen zou zijn. Ik volg het allemaal nog wel, maar vind sinds 2 weken of zo echt geen tijd/energie meer om nog te antwoorden. Ik heb al eens eerder (denk ik) te kennen gegeven dat het werken me zo zwaar valt nu en het wordt met de dag zwaarder... Ik heb er weer een helse week op zitten en nog eentje in het vooruitzicht. Ik ben zelfs eigenlijk dit hele weekend ook aan het werk, dus leuk is anders... :-(
Want ik begin echt aan mijn lichaam te voelen dat het allemaal veel te veel is, maar er is gewoon geen vervanging momenteel... Dus het moet... ach, na vandaag nog 5 dagen, dan heerlijk bijslapen en dan ga ik héééééél uitgebreid op al jullie berichten antwoorden.
In elk geval al gefeliciteerd aan iedereen die al bevallen is en veel succes voor zij die het al beginnen voelen rommelen!

groetjes,
Indra

Vervelend joh, dat je zo moe bent. en helemaal als je het gevoel krijgt op werk onmisbaar te zijn!
Heel veel succes met deze laatste week en dan flink uitrusten!!

Liefs Annemarie

Hoi Indra,

Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt. Ik heb tot 4 weken vantevoren doorgewerkt en heb daar nu  enorme spijt van. De laatste week was echt een hel. Ik heb me van dag tot dag gesleept. En nu ik twee weken thuis zit voel ik me nog steeds gesloopt en depri. Kun je je niet ziek melden? Plichtsbesef is een goede eigenschap maar in dit geval kun je beter naar je lichaam luisteren is mijn ervaring.

Sterkte ermee!
Groet
Lies 38 weken en 1 dag

Hoi Indra,

Niemand is onmisbaar op het werk ! Als jij morgen je been breekt en niet kan werken redden ze het ook zonder jou!
Aan jezelf denken is erg belangrijk, want niemand anders doet dat! Dus hop, naar huis en ga uitrusten, dan kan je straks je bevalling goed aan.

Succes met rust vinden,

Keesje

Hey meiden, bedankt voor jullie lieve woorden... En... I'm back! Ik ben hoofdredacteur van een maandblad en heb een uurtje geleden de laatste drukproeven goedgekeurd die nog onder mijn verantwoordelijk vielen.. Ik ben nog wel op kantoor, maar ga hier gewoon nog een paar daagjes de laatste spullen wat aan de kant doen, wat achterstallige administratie wegwerken, mijn vervanger nog een paar dingen wijzen, niks geen stress meer, geen volledige (of meer dan volledige) dagen meer...
Het zit erop! Amai, ik ben zoooo blij :)
Op naar de bevalling!!!
Indra 36w2d

Terug
Bovenaan