Indringer of niet ? Graag jullie mening

<p>Hallo dames</p><p>Zou graag jullie mening horen wat jullie denken is dit een indroog streepje of niet ?</p><p>
0rjcf7p.jpg
</p><p>(Hoop dat de link werkt)</p><p>Testen zijn van vrijdag (ochtend urine) en vandaag (middag urine)</p><p>Als ik uitga van 28 dagen cyclus zou het 8 en 11 dpo zijn bij cyclus van 32 dagen 4 en 7 dpo (cyclus wisselt tussen 28 en 32 dagen)</p><p>Groetjes raya</p>

Als ik uitga van 28 dagen zou nod donderdag zijn en als uitga van 32 dagen nod volgende week maandag. Dus eigenlijk ergens tussen donderdag en volgende week maandag
Groetjes raya

Dan kan je veder niks doen dan helaas afwachten zoals ik het zie lijkt het op en heel  voorzichtig streepje  gewoon tot donderdag wachten en dan nog een test doen en anders tot maandag

Succes in iedergeval met afwachten spannend 
Groetjes

Ik had voor mijn nod ook een heel licht streepje, wel wat duidelijker dan bij jou. Je kan niks anders doen dan afwachten en over een week nog een test doen.

Was dit binnen de afleestijd? Want ik heb verder geen ervaring met indroogstreepjes (heb het nooit gehad) alleen bij twee testen een indroogstreep lijkt me misschien ook kleine kans.
Daarnaast als je uit gaat van NOD donderdag of zelfs maandag kan het heel goed nog een onduidelijke streep zijn. Inderdaad dus nog even afwachten voor uitsluitsel, maar het lijkt me zeker niet uitgesloten dat je zwanger bent.
Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan