Indroger of niet ?

<p>hallo allemaal</p><p>ik test al 3 dagen met early van Action en heb binnen afleestijd niets staan. </p><p>Als ik langer wacht ( een halfuur ) krijg ik steeds toch een klein lijntje. </p><p>Bij mn vorige testen bleef het venster wit. </p><p>Wat denken jullie ? </p><p>Iemand ervaring mee ? </p>
 
Aangezien je early testen gebruikt, neem ik aan dat je nog voor NOD zit? Ik zou gewoon nog even op of na NOD testen. Dan heb je tenminste zekerheid.
Ik zag 1 dag voor NOD dat de test van de dag ervoor toch een licht streepje had. Ik ging uit van een indroogstreep, want tijdens de test bleef het venster compleet wit. Toch nog maar een test gedaan en daar kwam binnen de geldige tijd een streepje.
Succes!  
 
Sylvie ik had precies hetzelfde met de testen van de action afgelopen maand... er was heel vaag een 2e streepje te zien..  dag erna nog een test, weer hetzelfde.. de dag erna nog een test en toen was het weg en werd ik helaas ongesteld.. miss echt wachten nu tot na je NOD? Als het echt iets is, dan is je test tegen die tijd wel positief!
 
Terug
Bovenaan