Indroog lijn?

<p>Hallo!!  ik heb tegen de avond getest niks te zien alleen nu kom ik thuis wil ik de test weg gooien nu zie ik een lijntje, moet morgen ongesteld worden.. is dit kans op een zwangerschap?? Het waren de testen van kruidvat 2v5</p>

Ik heb hetzelfde gehad, de dag daarna een licht lijntje en dus toch hcg aangemaakt. Het lijntje liep helaas niet verder op in die week en werd helaas een vroege mk, maar ik vraag me af of dit met elkaar te maken had. Spannend hè dat afwachten.. ik vind het wel hoopgevend, maar het kan helaas ook deze test zijn die dat doet, want deze had ik toen ook. Houd je ons op de hoogte?

Ik denk een indrooglijn. Hij ziet wat grijs ipv roze. En als ik inzoom is t geen strak lijntje? Maar weet niet hoe t er in t echt uitziet. Zou morgen meteen met de eerste urine nog s testen. Hopelijk is t geen indroog lijntje! Succes

Hallo,
Nog nooit een indroog lijn gehad en vooral met deze test niet. Een streep is een streep en anders komt er niks want dan heb je geen HCG in je lijf. Ik kreeg met deze test ook pas na een paar uur een streep te zien en ben toch echt zwanger.

Terug
Bovenaan