Indroog na 40 minuten?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Gisteren zou mijn vermoedelijke NOD zijn (ik weet het niet 100% zeker). Toen was de test negatief. </p><p>nu vandaag weer een gedaan en er was niets te zien, tot ik na circa 40 minuten weer keek. Nu zie ik een streep. <br /><br /></p><p>Is dit een indroog of kan dit toch echt... want bij mijn vorige zwangerschap die helaas niet goed liep had ik ook pas na 20 minuten een streep. <br /><br /></p><p>Ik wil mezelf geen valse hoop geven... </p><p> </p><p>https://imgshare.io/image/TMZxd</p>

Ik zou ook een nieuwe test doen over een dag ofzo..
maar moet ook zeggen dat ik nog nooit een indroogstreep heb gehad, ook niet na een uur ofzo nog, dan bleef de test echt helemaal wit

Wat BenB zegt inderdaad. Een streep na afleestijd is ongeldig.
Ik zie het niet zo heel goed, maar de test lijkt ook verzopen te zijn. Hij slaat aan de linkerkant helemaal rose uit lijkt wel. Dan is er teveel urine gebruikt en dan kan er ook een streep met kleur verschijnen. 
Morgen even opnieuw testen en niet teveel urine gebruiken. En binnen de tijd aflezen natuurlijk. ;-)

Indroogstreepjes bestaan niet hoor bij deze testen! 2 dagen voor nod zag ik een heeele  vage lijn die s avonds goed zichtbaar was na de afleestijd. 2 dagen later duidelijk zwanger. Zou over 2 dagen nog eens testen!!

Indroogstrepen bestaan wel degelijk bij testen.
Een vriendin testte op haar NOD en 2 uur later zag ze ineens een lichte streep, snachts werd ze ongesteld.

Welk merk test heb je gebruikt? Vang je urine ook op ipv erover heen te plassen, dat werkt echt nooit met richten haha.
Aan de andere kant mijn verhaal; ik testte de avond voor mij NOD (kon me niet meer inhoiuden) en binnen de minuut of wat het is niks te zien. Ik dacht hmm dju, test weggegooid dus. 2 uur later weer iets weggooien en zag op de test een streep zo licht als die van jou.
Bleek hartstikke zwanger te zijn.

Enige manier om er achter te komen is nog een testje te doen :) 

Terug
Bovenaan