Indrooglijn action test?

A

Anoniem

Guest
<p>Hi! <br /><br /></p><p>Ik heb gister negatief getest. Had hem in de badkamer laten liggen en keek net en zag een heel heel vaag lijntje. Weet niet of je het kan zien op de foto. Zou dit een indrooglijn zijn of bestaat dat niet? </p>

Hij is ongeldig na de afleestijd, maar ik zie het streepje wel. Over een dag of 2 nog eens testen? Succes! 

Ik had precies hetzelfde en paar dagen later wel echte positieve test binnen de tijd. Ik duim voor je.

Was bij mij ook. Pas na 6 dagen overtijd een iets duidelijker streepje. Succes !

Hier gaf de actiontest bij negatieve test geen indrooglijn en bij positief vroeg ook zo'n lijntje. Over een paar dagen nog een keer testen, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Ah spannend... ik ben dus na de bevalling van mijn zoon (8 mnd) nog steeds niet ongesteld geweest.  Toen ik stopte met de pil werd ik ook niet ongesteld maar wel zwanger. We doen het wel veilig, op 1 keer na.. Het zou dus wel héél toevallig zijn als het raak is. Maar goed het kan dus wel. Vorige week had ik een avond heel erg menstruatie achtige krampen, dat ik dacht straks is dit innestelingpijn.. Heb dus geen idee wat mijn NOD zou zijn.
Stiekem zou ik het wel super leuk vinden. Net weer getest maar deze ook negatief dus het zal vast negatief zijn.. probeer het over een paar dagen nog eens. 

Ik had dit laatst ook maar was toch echt negatief. Ik heb een andere test uit elkaar gehaald om goed te kijken en dan zie je idd ook een klein voorgedrukt lijntje

Terug
Bovenaan