Indrooglijn of…?

<p>Hallo! Ik ben niet bezig met zwanger worden, maar ik gebruik momenteel geen echte anticonceptie middelen (kalender en condoom in de vruchtbare periode, dus), maar deze cyclus er was een “oeps momentje” 2 dagen voor mijn mogelijk ovulatie dag. Dat was ongeweer 9 dagen geleden. Mijn laatste menstruatie was op 05/09 en ik heb normaal een 26 dagen cyclus, dus nog 5 dagen te gaan, maar ik voel me een paar dagen heel anders: slaperig, meer vermoeid en wat zacht buikpijn. Sinds vanochtend ook wat misselijk, en daarom beslist ik om een vroege test CB te doen (2 streep). Na de 2 minuten was er niets te zien, dus ik dacht negatief en heb het gewoon in de badkamer laten staan. Straks, na een paar uren ging ik naar de toilet en zag ik de test staan en een tweede streep kwam er bij, en het is fel blauw! Ik dacht het is gewoon een indrooglijn (door de paar uren, maar ik weet niet precies hoe lang heeft geduurd), en heb het in de vuilbak gegooid. Ondertussen is de test nat en vuil geworden door de vuilbak, maar ik ging nu iets er in gooien en zag dat de fel blauw streepje is er nog steeds. Ik weet het gewoon niet meer! Ik weet dat de hele indrooglijn verhaal is een heel voorkomen punt, maar steeds. Iemand zo’n ervaring?  </p>
 
Ik heb vorige maand getest met deze zwangerschapstest. Na 10 min kwam er een licht streepje, werd steeds duidelijker. Helaas voor m’n NOD toch mis gegaan. Zou morgenvroeg toch nog even een keer testen voor de zekerheid!
 
Terug
Bovenaan